ToneExcel dikuasakan oleh TuneTalk- Halaman utama TuneTalk - ToneExcel Wow Referral Program - Home

  Home     Pesanan SIM Kad     Aktifkan SIM Kad     Daftar Web Promosi     Testimoni     Soal/Jawab     Video     Hubungi Kami     Berita     Artikel     Admin  
  Email : zamm_75@yahoo.com
Penaja anda : Zamri Tom (admin)
Telefon : 0105262788   
Testimoni


Testimonial - Apa kata sahabat kita mengenai program Tune Talk / Tone Excel ini.

Testimonial


Apa yang telah saya perolehi selama menyertai program ToneExcel ini:

Saya S.Supramaniam dari bandar Kluang Johor merasa amat bangga kerana menjadi ahli Tune Talk.  Saya tidak perlu menjual tetapi menyertai program ini.  Saya telah membuat beberapa bisnes jualan langsung tetapi akhirnya gagal juga.  Saya telah pun hilang banyak duit.  Pada masa kini saya membuat bisnes kredit.
 
Suatu hari upline saya Encik Frankie telah  pujuk saya menjadi ahli Tune Talk.  Pada awalnya saya tidak setuju, dia pujuk saya dengan berterusan dan akhirnya saya pun turut menyertai program ini.  Saya mengucapkan ribuan terima kasih pada Enc.Frankie.
Saya telah daftar pada 1hb Januari 2013.  Saya berjaya menaja (sponsor).  37 orang ahli dibawah saya.  Keseluruhan lebih kurang 750 orang dalam kumpulan saya. Dalam masa yang sama juga saya menjadi penaja hebat (JUARA) Januari 2013 dan juara bulan Mac 2013.
 
Dengan itu saya layak mendapat bonus RM500.  Jangan lupa saya juga ada membekal sim kad didaerah Kluang. Dalam meraikan kemenangan ini saya diberi tiket melancung ke Australia/Thailand.
 
Anda tidak akan jumpa mana-mana perniagaan yang mudah dan sehebat ini.  Anda pun boleh memulakan program perniagaan ini.  Dapatkan bantuan saya jika perlu.
 
Saya ucapkan terima kasih pada Tuan Mazlan, Ms Rossanne dan Enc.Peter kerana memberi sokongan penuh dan tunjuk ajar hingga berjaya di program Tune Talk ini.
 
Pada saya, Tune Talk Excel ialah yang paling mudah dan ideologi nombor satu dalam dunia.  Saya minta mereka yang diluar sana ambilah peluang ini untuk menambahkan pendapatan dan menyelesaikan masalah yang ada.  Dengan Tune Talk kita akan mendapat gaji.
 
JOM LAH apa tunggu lagi, kalau bukan ini apa lagi, kalau bukan sekarang bila lagi.
 
Doktor Subra P.I.S.
Kluang Johor.
Juara Penaja Terhebat Jan & Mac 2013

Testimonial


Apa yang telah saya perolehi selama menyertai program ToneExcel ini:

Saya menyertai program toneexcel 28/12/2012. saya percaya program ini akan memberi saya peluang untuk pendapatan yang sangat bagus. Saya dah kerja lebih dari 28 tahun. tak pernah gaji saya naik macam begini. Kalau kita konsistent setiap bulan, bulan2 komision kita naik dan juga bonus tahunan kita.

Selama ini saya sendiri sahaja menyara keluarga saya. short sikit bulan depan susah. adoi……… dengan program toneexcel saya ada sudah pendapatan kedua. komision saya tetap jalan  walapun saya berehat atau bercuti.

Untuk jadi ahli tunetalk toneexcel tak perlu modal yang besar. kos panggilan, sms atau internet tak lah mahal sangat, tapi apa pun, semua ini akan jadi percuma bila komision kita meningkat dan dapat lebih lagi….

Saya dan isteri menyertai program ini baru 6 bulan. komision kami dah mau sampai rm2xxx. tolak reload rm200 ada lebih lagi untuk kami.

Mau taja ahli masuk program ini bukan lah susah sangat. di malaysia ada lebih dari 28 juta pengguna prebayar. hanya kita yang tahu berapa yang kita mau taja. jangan tunggu2 lagi yakin kan diri jadi ahli program ini.

Terima kasih toneexcel kerana memberi peluang yang hebat ini.


Pascalis Lim
Kota Kinabalu, Sabah
Juara Penaja Terhebat Jun 2013

Testimonial


Apa yang telah saya perolehi selama menyertai program ToneExcel ini:

Salam sejahtera.
1) Kelayakan dlm perniagaan ini ada dua: umur mesti 12 tahun dan keatas & mempunyai handphone (hp). Hp adalah suatu produk keperluan dan sukar kita nak jumpa org Malaysia yang berumur 12 tahun dan keatas, tidak pakai hp. Inilah potensi pasaran kita dan lebih 33 juta hp telah didaftarkan setakat ini.

2) Modalnya sebanyak RM80 sekali seumur hidup adalah sangat halus, bila kita bandingkan apa yg akan kita akan perolehi. Ramai sangat pengguna2 hp yg mampu utk mencuba perniagaan ini jika dibandingkan perniagaan2 konvensional dan MLM yg lain.



3) Kursus lengkap tentang perniagaan ini ada di dlm internet di bawah kelolaan Sifu Mazelan Abas. Kalau yg tiada komputer, buku tentang bagaimana nak mulakan perniagaan in yg lengkap telah di sediakan oleh Sifu Mazelan.

4) Maintenance bulanan dlm perniagaan ini hanya RM20 sahaja. Kebanyakkan bil bulanan hp kita melebihi RM20 dan kalau kita tak buat perniagaan ini, kita pasti akan menggunakan hp hampir setiap hari.

5) Biasanya org yg mengguna hp akan dapat 3 perkara: bercakap, bersms & berinternet. Tetapi pengguna SimKad ToneExcel mendapat 7 perkara: bercakap, bersms, berinternet, insuran kemalangan RM100 ribu, bila topup akan mendapat point yg boleh ditukarkan kpd tiket kapal-terbang, mendapat corporate rate di Tune Hotel di seluruh dunia & lesen utk berniaga.

6) Outlet utk topup ada di merata-rata tempat di seluruh tanah air. Pengguna bila hendak topup, mereka tak akan cari kita sebab kita bukan penjual topup. Bayangkan bila kita sedang tidor, duit masuk sebab org yg kita kenal & yg tidak kita kenal sedang guna hp. Luar biasa perniagaan ini. Hebat WOW.

7) Syarikat Tune Talk memang kukuh kerana pemegang saham terbesarnya adalah Celcom & Tune Ventures.

8) Pelan pemasaranya sangat mudah utk difahami & mudah diduplikasi.

Akhir sekali, kami ingin mengucapkan jutaan terima kpd TuneTalk & Tone Excel kerana menyediakan platform utk kami berniaga. Kami juga ingin mengucapkan jutaan terima kasih kpd upline kami En Ishak Din kerana banyak membantu selama ini & especially to Sifu Mazelan yg menyediakan sistem terbukti berkesan utk seluruh ahli Tone Excel di Malaysia.


Pn Jahlilawati Abu Bakar
Selangor
Juara Penaja Terhebat May 2013

Testimonial


Apa yang telah saya perolehi selama menyertai program ToneExcel ini:

Saya amat tertarik dengan program Tone Excel yang menyediakan platform termudah untuk kita capai impian kita semua iaitu suatu pelan PENCEN yang mudah, berkesan yang berkekalan, insyaAllah.

Ia bukan sahaja tersangat murah malahan pelan yang paling mudah difahami serta boleh diikuti oleh semua pengguna handphone di Malaysia in (kini ada lebih dari 26 JUTA pengguna handphone keseluruhannya di Malaysia & semakin bertambah). Pelan ini juga sesuatu keperluan iaitu 'talian telefon bimbit' sama seperti Maxis, Celcom, Digi namun pelbagai kelebihan yang sangat menarik menjadikannya sesuatu yang boleh menarik kesemua pengguna telefon mudah alih di Malaysia mula menggunakan sistem ini.

Terima Kasih .
DAZARUL Hj. MOHD BADARUDIN
Ipoh Perak

Testimonial


Apa yang telah saya perolehi selama menyertai program ToneExcel ini:

Assalamualaiku/salam satu malaysia...

Syukur Alhamdulilah..saya baru saja  menyertai program bisnes Tone Excel ini pada 8hb Mei 2013, WOW !!!.. keputusan nya hebat sekali, pelannya cantik dan menarik, amat mudah di jalankan, dan amat mudah di terima orang ramai, tak sama dengan bisnes yang saya pernah ikut sebelum ini, jika dibuat bersungguh-sungguh kita akan dapat limpahan downline yang ramai, komesin masuk setiap hari laju, pendapatan bertambah setiap hari, kerana bisnes ini adalah satu keperluan, semua orang menggunakan prepaid prabayar amat mudah sekali, dengan penerangan yang mudah orang akan jadi ahli dengan mudah dan seterusnya menjalankan perniagaan ini seperti kita menjalankannya, tidak mustahil satu hari nanti kita akan berjaya seperti orang yang telah berjaya dalam bisnes ini. jom join bisnes ini..

" Bermula di sini untuk Berjaya "

Terima kasih
Adnan Joldi
Sandakan Sabah

Testimonial


Apa yang telah saya perolehi selama menyertai program ToneExcel ini:

Assalamualaikum w.b.t dan Salam 1 Malaysia. Saya menyertai program Wow Toneexcel/Tunetalk ini kerana kekuatan produknya adalah untuk keperluan setiap orang.  Syukur Alhamdulillah berkat semangat dorongan isteri, keluarga dan rakan2, saya teruskan mempromosi/menaja program ini tanpa rasa jemu. Program ini sangat mudah untuk difahami dan maintenennya tidak beban jika dibandingkan dengan produk2 lain. Alhamdulllah respon prospek juga positif dan sekurang2nya dapat memberi peluang kepada masyarakat berniaga/side income tanpa modal yang besar. Oleh itu saya sarankan agar kita jadilah pengguna bijak seperti saranan kerajaan. Sebagai pengguna tunetalk toneexcel kita sebagai pengguna mendapat faedah seperti PA Insuran / Tiket Air Asia dan Pendapatan (RM). Terima kasih Toneexcel

Terima Kasih .
FAIZAL BIN JALAL
IPOH PERAK
Juara Penaja Terhebat April 2013
Testimonial


Apa yang telah saya perolehi selama menyertai program ToneExcel ini:

Saya Mohd Nasir Bin Atan No Ahli 128875 No HP 010 5222986 Pada tanggal 01 01 2013 saya di perkenal program ini oleh SUPRAMANIAM A/L SINNIAH. Pertemuan ini berlaku di sebuah kedai kopi masa diperkenalkan saya percaya tak percaya tergerak dihati nak cuba program ini. Setelah saya cuba program  ini pada bulan Jan 2013 saya dapat menaja seramai 35 orang, pada bulan Feb 2013 saya dapat menaja seramai 50 orang dengan menyertai program ToneExcel ini.
Perlindungan insurans RM100.000.00
Mendapat Komisen fast track sebanyak RM1700 (85 orang), dan dapat pula hadiah penaja paling ramai bulan Feb ini RM500.
Terima Kasih kepada  Tone Excel
Terima Kasih kepada Tuan Mazelan Abas .

Terima Kasih .
MOHD NASIR BIN ATAN
Kluang Johor.
Juara Penaja Terhebat Febuary 2013

Testimonial


Apa yang telah saya perolehi selama menyertai program ToneExcel ini:

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Secara ringkasnya, telah banyak  bidang perniagaan yang telah saya  ceburi, tetapi semuanya tidak mencapai target yang saya inginkan.  Namun saya  tetap  tidak berputus asa dan terus berusaha, sehinggalah saya diperkenalkan oleh seorang rakan iaitu En. Mazelan bin Abas dalam bisnes Tunetulk-ToneExcel.  Setelah  saya faham  dengan penerangannya,  saya tidak menoleh kebelakang lagi,  kerana saya  nampak perniagaan ini mampu memberikan sesuatu impak yang terbaik kepada saya untuk jangkamasa yang panjang.  Saya telah menceburi bidang ini lebih kurang 1 tahun dengan modal yang rendah dan plannya yang mudah serta ringkas, maka pendapatan yang saya perolehi sememangya diluar jangkaan.
Dengan adanya gabungan dari isteri, anak-anak serta rakan-rakan yang  sama-sama berkongsi menggunakan program ini dan mengalakkan mereka menarik lebih ramai ahli-ahli baru maka bisnes ini dapat berkembang maju dari sasaran yang saya jangkakan.   Alhamdulilah, dengan berkat usaha yang tidak mengenal  jemu dan menolak semua kata-kata negativ maka semuanya menjadi kunci dan semangat untuk saya terus berjuang dalam bisnes ini.  Bisnes ini juga dapat mengiratkan lagi kasih sayang antara keluarga dan hubungan silatulrahim antara rakan-rakan kita.  Rebutlah peluang ini dengan sebaik mungkin, kerana PELUANG YANG TERBAIK HANYA DATANG SEKALI DALAM HIDUP KITA.  jangka leka kerana seminit yang kita abaikan akan memberi peluang dan ruang kepada orang lain.....jom sama-sama kita serta " BISNES TUNETULK-TUNOEXCEL YANG SEMAKIN HARI  SEMAKIN BERKEMBANG".....terima kasih yang tidak terhingga kerana join bisnes ini.......berminat hubungi saya.......INSYALLAH.

Terima Kasih .
Mohamad Yusof Mohd Rashid
Seri Kembangan, Selangor.

Testimonial


Apa yang telah saya perolehi selama menyertai program ToneExcel ini:

Salam sejahtera. Saya menyertai program Tone Excel ini pada bulan April 2012. Terima kasih kepada sahabat lama saya iaitu saudara Gardan Guntis kerana telah memperkenalkan Tone Excel. Pertama kali saya melihat video tentang program Tone Excel...saya terkejut dan amat teruja...bagaimana selama ini saya tidak tahu tentang Tone Excel...??? sedangkan program ini sudah wujud sejak tahun 2010...??? Tanpa berfikir lama, saya terus beli sekeping simkad Tone Excel. Sudah join, saya pun mula kempen...bermula dengan isteri saya...lepas tu, adik-beradik saya...saudara terdekat...jiran sebelah...kawan. Syukur...sambutan amat positif, walaupun ada juga yang negatif...itu perkara biasa bagi saya. Setakat ini, pencapaian saya belum sehebat kawan-kawan yang lain. 
Sebelum ini, saya menghabiskan kredit handphone lebih kurang RM100 sebulan (duit terbang hangus begitu sahaja...hmmm...). Sekarang ini, dengan komisyen yang saya dapat daripada Tone Excel...saya boleh cover kredit handphone keluarga saya...kan best tu...dapat top up percuma. Saya akan terus berkempen tentang program ini kerana saya yakin bahawa simkad Tone Excel-Tune Talk adalah pilihan yang TERBAIK. Kepada kawan-kawan yang belum menyertai program Tone Excel, saya menyokong 100% agar segera menyertai program ini...luangkanlah masa anda untuk mengenali Tone Excel. Sebagai pengguna handphone, memang RUGI berterusan jika tak nampak kebaikan program Tone Excel...program ini memang banyak faedahnya...jadi pengguna yang BIJAK.

Terima Kasih .
Jolikon @ Marinus Gitam
Penampang, Sabah

Testimonial


Apa yang telah saya perolehi selama menyertai program ToneExcel ini:

Pada 12 December 2012, ialah tarikh saya menyertai program ini yang diperkenalkan oleh Christine Low. Mulanya, saya tidak faham  dan tidak yakin dengan program ini. Disebabkan saya tidak perna mendengar prepaid card boleh mendapatkan komisen, tetapi saya nampak kejayaan kawan-kawanya.Selepas itu, saya berusaha memahami semua polisi tunetalk tone excel. Dalam masa satu bulan ini, saya promosi product ini dengan semua kawan-kawanya, keluarganya.

Bulan inin saya berjaya mendapat 16 downline dalam masa sebulan ini.Saya akan berusaha lagi untuk mendapatkan lagi banyak downline dalam tahun 2013 ini.Saya mengucapkan ribuan terima kasih Tunetalk Tone Excel memberi peluang untuk saya mencapai kejayaan yang cemerlang.

Terima Kasih .
NELLY TING SIEW TSIEU
JOHOR BAHRU, JOHOR
Juara Penaja Terhebat Disember 2012

Testimonial


Apa yang telah saya perolehi selama menyertai program ToneExcel ini:

Pertama kali saya terjumpa program ini hanya sekadar baca intro sahaja. Tetapi apabila email masuk hari demi hari tiba-tiba hati ini terasa ingin membaca lebih mendalam lagi apa yang menarik sangat program ni. Apabila saya dah mula baca,melihat video,memahami langkah demi langkah serta kelebihan yang terdapat dalam program tunetalk tone excel ini,saya dah mula rasa tertarik & ternyata ianya sangat berbeza berbanding dengan program-program yang lain. Hampir 1 bulan lebih saya meneliti & melihat perkembangan program ini,hari demi hari saya tengok ada sahaja orang yang dah join,ini yang buatkan hati saya mula terbakar. Saya makin tak boleh sabar lebih-lebih lagi apabila saya cerita pada keluaga tentang konsep program ini & mereka mula yakin & berminat untuk join.
Pada mulanya saya telah buat tempahan melalui online kerana tidak tahu penaja terdekat yang boleh saya beli simkad tersebut. Tetapi pos agak lewat sedikit tiba membuatkan saya semakin tidak sabar untuk menerima simkad tersebut. Saya terus menghubungi en.Ishak & bertanyakan tentang simkad tunetalk tone excel. Beliau memberitahu bahawa beliau ada menjual simkad tersebut. Tanpa berlengah lagi saya terus ke rumahnya pada petang tersebut untuk mendapatkan 2 keping simkad. Selang dua hari kemudian saya telah membeli satu lagi simkad tunetalk tone excel dari en.Ishak. Kini saya sudah mula menikmati bonus kerana telah memperkenalkan program tunetalk tone excel ini kepada keluarga & bakal menerima komisyen apabila mereka topup nanti.

Jika anda rasa RM80 untuk simkad ini dapat mengubah hidup anda,keluarga anda & dapat menambah nilai hidup lebih ramai lagi orang diluar sana,sertailah & bantulah mereka kerana lebih ramai yang tidak akan tahu jika di kawasan/wilayah anda sendiri tidak bantu mereka memperkenalkan tentang bagusnya program tunetalk tone excel ini untuk mereka.

"JADIKAN HIDUP ANDA LUAR BIASA & BUKAN LAGI HIDUP BIASA-BIASA SEPERTI DULU"


Terima Kasih .
SHAHRIL RIDZUAN YUSOF
PUCHONG SELANGOR

Testimonial


Apa yang telah saya perolehi selama menyertai program ToneExcel ini:

Saya berterima kasih terutama suami saya dan rakan2 yang telah banyak membantu dan menyokong saya, dalam pencarian ahli baru tone excel serta bantu saya jadi juara penaja bulan november 2012 walau pun saya baru jadi ahli pada 12/11/2012.

Saya pernah buat mlm tetapi banyak ahli yang tidak mampu mengekalkan  rmxxx ke atas utk mendapat bonus. dengan program ini top up sekurang-kurangnya rm20/bulan pun dah ok, itu pun untuk air time sendiri.

Sehingga hari ini sudah melebihi 125 ribu menyertai program ini. juta2 lagi belum jadi ahli, woooooooow……... pasti kita boleh. Terima kasih tone excel, tidak pernah saya mendapat bonus seperti ini, dalam masa sesingkat ini.

Terima Kasih .
NANCY BINTI KIMA
KOTA KINABALU SABAH
Juara Penaja Terhebat November 2012

Testimonial


Apa yang telah saya perolehi selama menyertai program ToneExcel ini:

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia.Pada asalnya saya diperkenalkan tentang program ini dari rakan saya. Tetapi tujuan asal hendak bertanyakan tentang pelaburan. Saya tak minat nak cari-cari orang ni bila rakan saya sibuk mempromosikan program ni pada saya. Esoknya saya berkongsi dengan rakan saya di pejabat tentang program ni. Setelah habis saya cerita, rakan saya terus kata " Baguslah Wan prepaid ni". Dia terus seluk poket dan bagi saya duit untuk daftarkan dia. Saya terkedu dan berkata pada diri saya " Aku tak masuk lagi tapi member aku nak join dah, rugilah aku!!!" Malam itu juga saya daftarkan diri saya dan belajar tentang program ni. Tuhan buka pintu rezekiNya pada saya. 
Alhamdulillah cukup bulan bonus dan komisyen terus masuk dalam bank.
Kawan-kawan semua berhentilah jadi promoter tak bergaji.
Mari kita sama-sama kayakan diri sendiri.


Terima Kasih .
Mohd Reedhuan b Mohamed
Johor Bahru, Johor.

Testimonial


Apa yang telah saya perolehi selama menyertai program ToneExcel ini:

Sebelum ini saya seorang yang sangat benci dengan program affiliate, pada mulanya saya diperkenalkan mengenai Program Tone Excel oleh seorang sahabat semasa kami minum petang. Dia meminta saya menyiasat tentang Program ini, lalu saya pulang ke rumah tanpa membuka Laman Tone Excel kerana apa yang saya fikir Program ini sama sahaja dengan  program affiliate yang lain. Keesokkannya sahabat saya itu bertanya adakah saya sudah membuka Laman Tone Excel tersebut saya mengatakan "sudah" sedangkan saya belum membukanya. Dalam hati memikirkan apa yg patut saya jawab jika sahabat saya itu bertanya lebih lanjut tentang Program Tone Excel..
Lalu saya pun menonton Video Promo Tuan Mazelan. Apa yg saya fikirkan  setelah menonton Video tersebut iaitu program ini terlalu ringkas dan terlalu mudah untuk dijalankan. Setelah menonton video tersebut saya terus mendaftar dgn sahabat saya itu.

Saya memulakan perniagaan yg mudah ini di kedai kopi sewaktu minum pagi, makan tghari, minum petang, masa melepak dengan kawan kawan..  dengan cuma membuka video Promo Tuan mazelan kepada rakan-rakan tanpa saya perlu bercakap apa apa, mereka sudah tertarik mengenai program Tone Exel ini.

Dengan cara Promosi melalui video sahaja pada hari ke 3 saya baru menyertai Tone Excel saya telah berada di ranking No3. Saya seperti tidak percaya program ini terlalu mudah. Lalu saya teruskan memperkenalkan Program ini melalui FaceBook dan saya teah mendapat Downline dari Johor dan Kedah. Lebih kurang 15 hari saya Join Program ini saya sudah menjadi Juara Bulan October. Terima Kasih kepada Tuan Mazelan Abas kerana Videonya banyak membantu saya dan terima kasih juga kepada Tone Excel kerana menyediakan Program yang Mudah ini


Terima Kasih .
ZAHARUDIN BIN MOHAMAD YUSOP
BENTONG, PAHANG.
Juara Penaja Terhebat Oktober 2012

Testimonial


Apa yang telah saya perolehi selama menyertai program ToneExcel ini:

Dari negeri dibawah Bayu…
Salam Perkenalan pada semua rakan-rakan dalam program Toneexcel. Saya sertai program ini pada 7 ogos 2012 yang diperkenalkan oleh En. Kamaruddin kepada saya atas petunjuk  dan bimbingan daripada Tuan Bertyhold E Stanis sehinggalah saya betul-betul memahami tentang proram ini. Pertama sekali saya sangat berterima kasih kepada toneexcel kerana memberi peluang seperti ini yang julung-julung kita temui kerana ia adalah satu peluang yang sangat besar juga menambahkan pendapatan kita.
Selama saya menyertai program ini, iaitu Hampir 3 bulan saya sudah ada pendapatan bulanan. Dengan hanya bermodalkan RM80 sahaja. Tidak rugi Rm80 seumur hidup kita dapat komisen.

Bah bila lagi?.. cuba dulu baru tahu bah…

Selain itu juga Program ini juga Mempunyai keistimewaan
1.    Perlindungan insurans RM100.000.00
2.    Mendapat Komisen yang Berpanjangan seumur hidup
3.    Memperolehi Point Tiket Air-Asia kemana-mana destinasi di seluruh dunia
 

Terima Kasih .
Martinus Bin Paschalis
Tenom, Sabah.

Testimonial


Apa yang telah saya perolehi selama menyertai program ToneExcel ini:

Perlaburan rendah dan pendapatan yang tinggi dan berlipat kali ganda, itulah yang saya boleh simpulkan mengenai perniagaan Internet affiliate Tunetalk-Toneexcel. Sudah terbukti walaupun dengan hanya modal permulaan RM80 sahaja dan bulanan minimum RM20, kita berupaya memperolehi pendapatan terbukti berpuluh ribu ringgit. Tambahan pula, tiket Air Asia percuma dan insurans kemalangan RM100 ribu menjadi tarikan kepada rakan niaga untuk menceburinya bersama-sama.

Sistem yang telah diadaptasikan oleh Toneexcel.biz telah memudahkan perniagaan Internet ini dijalankan. Ianya satu penyelesaian kepada mereka yang sibuk dan tidak mempunyai banyak masa terluang seperti saya untuk melakukan perniagaan Internet.  
Sudah pasti tarikan lain, seperti website ini yang penuh dengan informasi dan juga proses pendaftaran yang efisyen dengan komitmen 4 jam sahaja sudah melonjakkan lagi perniagaan Internet Tunetalk-Toneexcel ini. Syabas dan Tahniah kepada Tuan Mazelan Abas dan Abang Ishak yang telah menyediakan prasarana IT yang hebat ini!

Saya telah membuktikan bahawa perniagaan Tunetalk-Toneexcel mampu dijalankan secara online sepenuhnya. Teknik- teknik pemasaran seperti website, Autoresponder, Affiliate tunetalkpower.com, Video youtube, social network facebook dan twitter serta tele-marketing menjadikan ianya layak untuk menerima hadiah top sponsor ini. Yang pasti, bukan hadiah yang menjadi keutamaan tetapi pembuktian bahawa perniagaan ini mampu dijalankan dan mendapat sambutan ramai dengan teknik pemasaran online sahaja. Apatah lagi jika disertakan dengan teknik offline yang tidak mampu saya lakukan, sudah pasti kejayaan yang lebih tinggi boleh dicapai. Maju jaya kita bersama Tunetalk-Tonexcel!


Terima Kasih .
Aridz Ridzuan
Cheras, Selangor.
Juara Penaja Terhebat Sept 2012

Testimonial


Apa yang telah saya perolehi selama menyertai program ToneExcel ini:

Pada mulanya saya dikenalkan oleh kawan sekerja tentang kelebihan menggunakan simkad toneexcel. Kawan tu sponsor ja simkad tu, daftarkan saya dan suruh saya pakai simkad toneexcel. Saya tidak percaya penerangannya, tapi setelah dia bagi tengok betul ada pulangannya, baru saya yakin dan saya pun cuba belajar menaja orang. Walaupun baru beberapa kawan saya taja, tapi komisen tu dah nampak melalui website rasmi tunetalk-toneexcel. Sudah 15 tahun saya menggunakan hp dan topup dah tak terkira, tapi tiada apa-apa point dan komisen saya dapat. So saya seru kawan-kawan yang menggunakan hp,bertukar lah ke simkad toneexcel kerana menggunakan simkad ini betul-betul wow….

Terima Kasih .
Jeffry bin Yitshup
Kudat, Sabah

Testimonial


Apa yang telah saya perolehi selama menyertai program ToneExcel ini:

Erm. Telebih dahulu saya ingin mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada sifu saya iaitu Tuan Hamka dan juga Tuan Jon Paulus kerana telah memperkenalkan program Toneexcel ini kepada saya. Pada mulanya saya kurang berminat dengan program seperti ini kerana memikirkan susah nak cari orang. Lebih kurang 2 bulan Tuan Jon secara berterusan memujuk saya supaya menyertai program Toneexcel ini sehingga dia membawa Tuan Hamka untuk memberikan penerangan dengan lebih terperinci. Dalam tempoh tersebut, sekali-sekala saya telah membuka website yang diberikan oleh Tuan Jon. Apa yang telah menarik minat saya adalah kosmisyen yang diperolehi oleh Tuan Hamka dalam tempoh 7 bulan. 
Dia telah menyakinkan saya dengan berkata "kau cuba untuk taja 10 orang dalam tempoh 1 tahun dan selepas itu kamu akan dibantu untuk mendapatkan downline dengan kos RM80 sahaja". Akhirnya, dalam keadaan yang masih kurang yakin, saya telah mendaftarkan diri untuk menyertai program ToneExcel ini pada 1/7/12. Bulan pertama saya berjaya menaja 4 orang dan bulan kedua telah 5 orang lagi. Kini 17/9/12 jumlah tajaan saya berjumlah 11 orang. Dalam tempoh tesebut, downline saya pula bertambah kepada 46 orang. Melihat keadaan ini barulah saya faham apa yang dikatakan oleh Tuan Hamka bahawa kamu akan dibantu untuk mendapatkan downline. Bulan pertama saya mendapat komisyen sebanyak RM18.30 dan bulan kedua RM90 lebih. Tajaan bulan pertama RM 80 dan bulan kedua RM 100. Oleh itu, saya mula yakin untuk meneruskan program ini. Saya sering melayari website yang diberikan untuk mendapatkan maklumat dan memahami dengan lebih mendalam tentang program ToneExcel ini.

Saya mendapati program ini sememangnya baik dan mempunyai potensi yang berdaya maju kerana ia mempunyai prospek yang sangat luas. Ia bukan satu produk tapi satu keperluan asas dalam dunia komunikasi yang semakin berkembang pesat. Keadaan ini menjadi inspirasi kepada diri saya untuk terus berusaha mengembangkan program ini supaya dapat mencapai komisyen yang lebih lagi pada masa akan datang.

Sesiapa yang belum menyertai program ini, sertailah sekarang. Kita tidak rugi apapun kerana kos permulaannya hanya RM80. Cubalah.... KITA TAK CAKAP, ORANG TAK TAHU. KITA TAK JELASKAN, ORANG TAK FAHAM. KITA TAK AJAK, ORANG TAK IKUT. FIKIR-FIKIRKANLAH. KALAU BUKAN SEKARANG BILA LAGI? INI KALILAH. MALATOP!!!!!!!!!!!!!!!

Terima Kasih .
CHENG FOOK MIN
KOTA KINABALU, SABAH

Testimonial


Apa yang telah saya perolehi selama menyertai program ToneExcel ini:

Saya baru 3 bulan menyertai program WOW Tone Excel ini.  Mulanya, saya tidak begitu memahami bagaimana handphone boleh menjana wang pendapatan sampingan, was-was pula manalah tahu program ini seperti skim cepat kaya yang lain, dimana akhirnya lingkup dan kerugian.. Selama seminggu saya selidik latarbelakang program ini, dan saya dapati syarikat Tone Excel ini adalah sebuah syarikat yang kukuh dan boleh dipercayai. Akhirnya saya mengambil keputusan untuk mencuba kerana modalnya cuma rm80 saja. Saya cuba promote dan ajak keluarga dan kawan-kawan masuk program ini.
Yang menariknya boleh dapat kumpul point untuk melancong. Harapkan gaji bulanan. Hemm, belum tentu dapat simpan duit utk tabung melancong. 
Disamping itu, wang tiba-tiba masuk dalam bank secara automatik, tanpa disedari sudah mencecah ratusan ringgit. Bestnya jika setiap bulan macam ini.  Perkara inilah yang amat memberi motivasi kepada saya untuk terus mengenalkan kepada rakan-rakan mengenai program yang benar-benar menjana pendapatan sampingan.  Bagi saya, memperkenalkan program ini bukan sahaja memberi faedah kepada saya, tetapi juga dapat membantu mereka agar mengecapi apa yang saya kecapi selama menyertai program WOW! Tone Excel. Saya akan terus berusaha untuk mencapai 3 angka. Kalau orang lain boleh, saya juga pasti boleh!! I will try my best!! Thanks Tone Excel..

Terima Kasih .
LIM HUI PING @ SUZIE
Kota Kinabalu, Sabah.

Testimonial


Apa yang telah saya perolehi selama menyertai program ToneExcel ini:

Mula-mula, saya tidak berminat pada program ini dan tidak percaya. Tetapi saya nampak banyak rakan boleh dapat RMxxxx sebulan dalam program ini. Saya pun hairan dan mengambil masa beberapa hari untuk mengkaji tune talk tone excel ini. Selepas mengkaji, saya mula memahami dan mengambil tindakan register sebagai member tunetalk tone excel.Setakat ini saya sudah berjaya mendapat 10 lebih downline dalam masa 2 bulan. Walaupun keputusan ini bukan sangat baik,tetapi saya amat gembira kerana saya tidak pernah membuat business dan boleh mendapat hasil secepat  ini. Terima kasih tune  talk tone excel kerana memperkenalkan peluang perniagaan ini. Saya akan berusaha berterusan untuk mencapai target yang saya tetapkan iaitu SERVICE CENTRE.
JOINLAH TUNE TALK TONE EXCEL, Anda pasti tidak rugi jika dah join tapi anda akan menyesal jika tidak join dalam  program ini.

Terima Kasih .
Krain Chen
Alor Star,Kedah

Testimonial


Apa yang telah saya perolehi selama menyertai program ToneExcel ini:

ermm Dulu.....
Saya tidak yakin dengan program seperti ini. Tidak berkeyakinan untuk menjalankan program seperti ini. Tidak mempunyai pengalaman dan pengetahuan berkaitan dgn program ni, dan sedih, tidak pernah dapat duit seperti apa yg saya dapat dengan program tone excel ini....

Kini, saya dengan tunjuk ajar leader2 yang sentiasa membantu dan tidak kedekut ilmu. Saya banyak belajar bagaimana untuk berniaga. Saya telah memasuki alam lain yg tidak pernah saya bayangkan, keyakinan semakin bertambah, semangat sentiasa berkobar2, dan paling best dapat DUIT, modal rendah, hanya RM80. Apa la sangat RM80 tu jika nak dibandingkan dengan pendapatan yg diperolehi, bisnes ni simple dan mudah, tidak susah untuk dijalankan, dengan syarat, kita mesti benar2 faham akan keseluruhan mengenai bisnes nie....
Yg seronoknya baru sehari saya join, saya borak2 dengan rakan sepejabat saya, tanpa bantuan apa2 bahan rujukan dan dengan hanya penjelasan yg saya rasa masih kurang menarik, rakan saya berminat dan terus mendaftar, dalam hati saya berkata WOW, hebatnya bisnes ni, ia telah membuka mata saya dan saya tidak tunggu lama untuk mengkaji dan belajar semua mengenai program ini. Alhamdulillah, disamping kerja yg sangat sibuk, hanya dalam masa 8 hari saya dah memperolehi 4 org downline..WOW.. dah balik modal. dan untung lagi.. seronoknya... Bagi saya, inilah perniagaan yang sangat mudah dan simple. Simkad digunakan oleh semua org malah kanak2 umur 9thn da mempunyai hp, so prospek sangat luas, tiada alasan untuk tidak berjaya, hanya org yng malas sahaja yang akan sentiasa berusaha mencari alasan.

Kini, baru sebulan lebih saya dah memperolehi 3 angka, erm sedikit, tapi saya yakin ianya akan bertambah lagi dari masa ke semasa. Alhamdulillah, syukur ke hadrat ilahi kerana memberi saya peluang untuk mengenali program ini. So apa tunggu lagi.. jom bersama2 kita mengejar impian hidup. Ingat, tidak ada duit jatuh dari langit, anda yg menentukan bagaimana ingin mencari sesuap nasi, sama ada dengan cara membanting tulang 24jam sehari atau pun dengan cara mudah seperti di tone excel ini....
JGN SAMPAI ANDA DIAJAK OLEH RAKAN ANDA.. ALANGKAH BAIKNYA SEKIRANYA ANDA YANG MENGAJAK MEREKA....

Terima Kasih .
SULAIMAN BIN ISMAIL
KUALA LUMPUR

Testimonial


Apa yang telah saya perolehi selama menyertai program ToneExcel ini:

Salam sejathara dan salam perkenalaan dari saya. Kata orang”tak kenal maka tak cinta ”ketika saya baru dikenalkan oleh seorang kawan member tunetalk (cikgu Handry) pada27/6/2012, saya merasa serba salah antara ikut dan tidak pelawaannya memandangkan saya tidak ada pengalaman langsung mengenai prudok jualan langsung tunetalk/toneexcel ini. Ditambah lagi kakak ini kurang arif menggunakan computer.

    Saya bersyukur meskipun baru 2 bulan lebih saya menjadi member tunetalk, saya nampak masa depan yang jelas kerana penggunaan handpone yang sangat luas bahkan menjadi satu alat keperluan/kemestian di masa ini.
Saya tiada pekerjaan (surirumah) jadi saya rebut peluang keemasan ini. Biarpun pada mulanya pendapatan tidaklah setinggi mana namun biarlah kelebihan itu dinilai dari hasil usaha setiap individu kerana tidak semua orang akan ikut cakap kita.

Harapan saya semoga setiap para pengguna handpone perlu sedar bahawa penggunaan handpone yang tidak berdaftar atas nama tunetalk/toneexcel merupakan suatu pembajiran dari wang ringgit kita.

Kata kau, apa peduli, "itu duit saya ba” tapi kalau dicatit pembelian topup setiap bulan melebihi Rm80,cuba jumlahkan kalau sudah 1 tahun?Jadi tepuk dada tanya seleralah. Apaaa???mahal????.Pilihmu Rm80 seumur hidup atau Rm80 sebulan beli topup Kira-kira siapa yang untung…….Lu fikirlah sendiri

Terima Kasih .
ROSNEY PINDAH
KOTA BELUD SABAH

Testimonial


Apa yang telah saya perolehi selama menyertai program ToneExcel ini:

Program toneexcel ini bukan saja memberikan pendapatan sampingan kepada saya tetapi pendapatan yang betul-betul pasif. Saya sudah berhenti menaja dan tak pernah menjual apa-apa produk pun tapi saya mendapat pendapatan yang semakin bertambah setiap bulan. Macam duit pencen juga. Malah anak saya yang saya daftarkan juga di dalam program ini sudah ada pendapatan pasif dalam akaun banknya setiap bulan. Kalau selama ini susah juga saya mengasingkan sedikit daripada duit gaji saya untuk tabungan masa hadapannya, tetapi kini saya tidak perlu risau lagi kerana di bawah program toneexcel ini anak saya dapat bonus tiap-tiap bulan, macam tabungan untuk dia juga.

Terima kasih toneexcel

Terima Kasih .
WELMAR BIN JARIN
Kota Kinabalu, Sabah

Testimonial


Apa yang telah saya perolehi selama menyertai program ToneExcel ini:

Bulan 20 July 2010, adalah tarikh saya menyertai WOW Program TuneTalk/ToneExcel ini, maka pada bulan inilah saya perlu berkongsi apa yang saya capai dalam 2 tahun ini dan juga apa tindakan diatas percapaian tersebut, samada ianya baik atau pun buruk.

1) Pendapatan Komisyen: Pada awal-awal dulu, saya buka 3 akaun atas nama saya sendiri, saya susun akaun 1 diatas, akaun 2 dibawah, akaun 3 dibawah sekali, bila saya kembangkan, saya hanya kembangkan di akaun 3 sahaja. Cuma saya pakai 1 simkad sahaja, yang dua lagi saya bagi isteri dan anak saya pakai. Komsiyen pada 20 July 2012 (Cukup-cukup 2 tahun). Bila saya campurkan ketiga-tiga komsiyen tersebut dapat dalam lingkungan RM11,000

2) Keuntungan jualan runcit simkad, dalam lingkungan RM1,500 sebulan
3) Komisyen yang lain dalam lingkungan RM1,000

Maka jumlah kasar pendapatan dalam ToneExcel adalah RMRM13,500. Topup pula, untuk ketiga-tiga akaun tersebut dalam RM400 setiap bulan. Jadi bersih pendapatan dari ToneExcel ini, adalah RM13,000 untuk bulan June 12 sahaja.

4) Motivasi Sendiri: Pada 21hb July 2012, saya telah menghadiahkan diri saya sendiri dengan membelikan sebuah BMW 3-Series secara cash/tunai, tapi bukan baru, 2ndHand sajalah, cuma ianya 100% datang dari komsiyen TuneTalk/ToneExcel ini. Dan saya boleh berkata:

"Inilah hasil Bisnes ToneExcel yang saya buat dalam masa 2 tahun dengan bermodalkan duit sebanyak RM80,
iaitu kereta sebuah BMW cash dan juga pencen sebanyak RM11,000 setiap bulan"


Terima Kasih .
Mazelan Abas
Petaling Jaya, Selangor




Bergambar kenangan dengan Abang Ishak.

Testimonial


Apa yang telah saya perolehi selama menyertai program ToneExcel ini:

Asalammualaikum dan salam 1 malaysia.
Sudah bermacam-macam bisnes saya buat tapi dengan toneExel saya tidak ragu-ragu dengan imbuhan yg saya terima....walaupun baru 1 bulan lebih saya join (May 2012 hingga Julai 2012)...jadi nasihat saya kepada rakan2 di luar sana jangan buang masa lagi...kerana peluang di depan kita..

Terima kasih kepada kawan saya yg memperkenalkan toneExel kepada saya dan toneExel memang WOW!!!!!!!!!!
Sekali lagi kepada rakan2 di luar sana ayuh kita sama2 menjana pendapatan. Jika rakan-rakan tidak percaya apa yang saya katakan, cubalah dulu dengan hanya membeli kad prepaid Tunetalk-ToneExcel berharga RM80 dan daftar segera sebagai ahli referral ToneExcel sekali seumur hidup. Ianya produk keperluan dan sudah pasti akan memberikan pendapatan seumur hidup kepada anda. KALAU BUKAN SEKARANG BILA LAGI, KALAU BUKAN KITA SIAPA LAGI !!!!!!!!!!

Terima Kasih .
ABU BAKAR MAIMIN@MAIDI BIN LANTOG
KENINGAU, SABAH

Testimonial


Apa yang telah saya perolehi selama menyertai program ToneExcel ini.

Salam sejahtera dan salam 1 malaysia...wow!!!! pada mulanya memang saya tidak yakin dengan program ini. Dua kali rakan saya memperkenalkan program ini....
tapi apa bila saya join dengan program toneExel ini, saya dapati ianya memang berbaloi- baloi. Hari ke hari network saya semakin berkembang dan pendapatan sya pun bertambah.

Jadi jangan la kita lepaskan peluang yg ada ini. Pada rakan-rakan di luar sana mari kita pakat-pakat join toneExel..KALAU BUKAN KITA SIAPA LAGI, KALAU BUKAN SEKARANG BILA LAGI.
TONEEXEL WOOOOOWWWWWW!!!!!!

Terima Kasih .
EDDY HAMDI BIN AMINUDDIN
KENINGAU, SABAH

Testimonial


Pandangan saya tentang program ini:

Salam sejahtera dan salam 1 malaysia...wow!!!! pada mulanya memang saya tidak berminat dgn program2 sebegini,tp bila di fikirkn tntng tune excel ni bnyk faedah dan ganjaran yg kita blh dapat dlm "WOW" referral Program ini....org kata kita senang org lain pun senang...benda ni boleh dikatakan macam gabungan penggunaan biasa mobile prepaid + referral marketing...its straight foward je & bukan MLM yg main money game.huhuhu....kita pakai postpaid pakai dulu then bayar kemudian but still tak dapat ape gak, kuar duit lagi ader la, Pakai prepaid Tune Talk Tone Excel nih, mmg bayar dulu then pakai kemudian, mmg kuar duit utk beli prepaid but yg membezakan kita adalah yg untung nya, prepaid Tune Talk Tone Excel ni blh jadi penjana income sampingan..promote skali je, ko dapat untung berkali2,...tak ke bijak tu?
kalo kita taknak tukar talian lama ke tune talk or nak aktifkan 2 talian secara terus apa susah...HP dua simkad bnyk kat pasaran...tahun depan duti HP dah abolish lak tu.Tiap2 tahun kos sara hidup meningkat...inilah cara yang mudah dan berpotensi nak mengharungi kos sara hidup secara sampingan(tambahan)... bukan semua orang mampu buat ebook atau join program mengarut kat luar sana sampai beratus2 beribu2 kena bayar....lagipun daripada tiap-tiap bulan topup baik dapat sesuatu daripadanya.

Bila kita perkenalkan (sponsor) orang lain untuk menggunakan Toneexcel WOW ini, kita dapat komisyen setiap kali mereka topup tak kiralah kat mana mereka beli topup tu. Jika sekiranya masa mereka top-up di 7Eleven, dan ketika itu anda sedang tidur di rumah, ini yang dikatakan tidur pun dapat duit. Inilah yang best, kerja sekali pendapatan berulang-ulang kali selagi mereka top-up. Setiap level adalah infiniti, ini bermakna kita boleh sponsor seberapa ramai yang kita mahu pada level pertama. Level ke dua dan ketiga, kita tidak boleh kawal lagi, kalau sahabat kita di level pertama tadi nak sponsor 1000 orang sekali pun, kita tak boleh halang mereka, kita hanya boleh tersenyum sahaja, komisyen masyuk, siapa tak senyum.

by the way... maintain topup Rm30 just utk terus menikmati Insurans percuma sebanyak RM100K wow!!!
komisyen sekrg bila lebih RM30 akan dibank in...janji topup bulanan lebih RM20...siapa xnak amik advantage nih? even remaja pun tiap bulan xdenye topup kurang RM20-30 skrg nih. Renung-renungkan dan semoga berjaya dalam program ini..TERIMA KASIH

Terima Kasih .
MOHD SULHI BIN WAHAB
KUDAT, SABAH

Testimonial


Pandangan saya tentang program ini:

Asalammualaikum dan salam 1 malaysia.
Pesanan dari saya kepada rakan2 diluar sana jadilah pengguna bijak. program ini akan menjanjikan kepada anda semua untuk bebas menggunakan telefon dan menjana pendapatan yang lumayan dan berterusan. program ini adalah yang paling mudah dilakukan walaupun anda tidak mempunyai pengalaman dalam bidang MLM. Bayangkan saja, saya barupun join dalam program ini pada 10.04.2012 iaitu sekitar 2 bulan sahaja dan buat secara free time sudah mempunyai ahli melebihi 300 org. Bukan kah program tune talk toneexcel ini merupakan satu2nya program yang amat mudah dan luar biasa.WOW!!!!!
Oleh itu kepada rakan2 yang belum join dengan program ini jangan lepaskan peluang yang telah terhidang. Daftar segera. Untuk merungkai apa rahsianya boleh berhubung dengan saya.

Terima Kasih .
Sahad Bin Gaffar
KUDAT, SABAH

Testimonial


Pandangan saya tentang program ini:

salam sejahtera..saya join tonexcel pada 02.03.12...selama tempoh ini keahlian dalam jaringan saya sudah melebihi 350 org dan ini merupakan isyarat yang sangat jelas dan membuktikan program rujukan WOW toneexcel ini semakin mendapat sambutan di kalangan pengguna-pengguna handphone...Modal yang rendah (RM80.00 saja), syarikat yang kukuh, faedah insuran RM100K, pemberian point untuk tebus tiket air asia , cabutan bertuah setiap bulan, income pasif,  dan macam-macam lagi faedah yang menarik dan sukar dilepaskan ...dan yang paling penting produk kita adalah produk keperluan yang mana  kita mesti top up setiap bulan...dan sasaran saya dalam tempoh 1 tahun akan datang saya yakin boleh mencapai tahap bebas kewangan dengan mudah dan senang..insyallah...ikut saja panduan yang diberi oleh sifu kita tuan Mazelan Abas....betullah pesanan orang tua-tua...sikit sikit lama lama jadi bukit....
Ayuh rakan-rakan yang belum join toneexcel....sama ada anda join atau tidak anda tetap top up telefon anda tapi tak ada pulangan melainkan lenyap begitu sahaja....dalam toneexcel..kita sangat gembira sebab kita mengguna telefon... kita dibayar pula.. .luarbiasa...1 love tunetalk toneexcel.....

Terima Kasih .
Yahya @ Yahya Vun Suhaimi
KUDAT, SABAH

Testimonial


Pandangan saya tentang program ini:

Saya dah join macam2 peniagaan  MLM untuk menjana pendapatan, tapi saya gagal untuk bertahan lama, tahu kah tuan kenapa?. Sebab UTAMA masa itu saya tiada GARIS PANDUAN memilih perniagaan MLM yang baik. jika tuan2 masih mencari peluang menjana pendapatan saya sangat-sangat mengalak kan tuan2 join TUNETALK-TONEEXCEL sebabnya ia adalah suatu perniagaan MLM yang sangat baik mengikut GARIS PANDUAN....

Terima Kasih .
SHUKOR SABI
PASIR GUDANG, JOHOR DARUL TAKZIM

Testimonial


Pandangan saya tentang program ini:

Salam dari negeri di bawah bayu.
"WOW" REFERRAL PROGRAM suatu program bisnes yang amat unik dan menarik. 
Mengapa saya katakan sedemikian kerana pada saya program "WOW" tune talk/toneexcel
membawa kepada suatu pemikiran yang luas dan luar biasa, iaitu pemikiran luar kota pemikiran manusia. Cuba kita fikirkan sebagai pengguna dan pembeli pasti kita akan keluarkan wang untuk
mendapatkan barang atau perkhidmatan yang kita nak atau suka.  Tapi dalam program tune talk/toneexcel pengguna akan  dapat pulangan dan manfaat yang amat banyak. 
Dalam kehidupan masyarakat zaman mellinium ini kita harus bijak dan berfikiran diluar kotak, agar setiap apa yang kita guna pakai akan memberi pulangan dan manfaat semula kepada kita, so "WOW" referral Program adalah jawapannya. Pada saya penggunaan top-up hand phone yang selama ini (sebelum 23 April 2012, tarikh keramat saya join tune talk/toneexcel), saya guna pakai hand phone tetapi belum pernah ada pulangan dalam bentuk wang ringgit (bonus 6%, 3% dan 11%), perlindungan  "PA" Insuran percuma, (RM 100,000.00) dan point top up yang boleh diganti dengan tiket kapal terbang. Tidak dinafikan bahawa Di luar sana pelbagai jenis bisnes yang menjanjikan bulan, bintang , matahari dan pelbagai lagi.  Tetapi dalam program "WOW" toneexcel dengan hanya bermodal RM80.00 semuanya adalah realiti dan menggembirakan penggunanya.

Saya menyeru  kepada rakan2 diluar sana yang belum join harus berfikir sebagai pengguna yang bijak dalam setiap ringgit yang kita belanjakan, Kerana program "WOW" toneexcel suatu program yang dapat mengurangkan bebanan kewangan yang kita hadapi setiap masa.

Anda pasti tidak rugi jika dah join tapi  anda akan menyesal jika tak sempat untuk join dalam  "WOW" referral Program ini.


Terima Kasih .
BEN @ MOHD HIDAYAT BIN SALIM
TAMAN FRIENDLY KUDAT, SABAH.
Testimonial


Pandangan saya tentang program ini:

INI KALI LAH....PANTANG LARI KECUALI OPERASI....
PANTANG MENYERAH LUASKAN WILAYAH TUNETALK-TONEEXCEL......
SALAM SEJAHTERA RAKAN-RAKAN SEPERJUANGAN SEMUA.....SAYA MULA MENYERTAI PROGRAM NI BULAN JANUARI 2012....SAYA AMAT BERTERIMA KASIH KEPADA SAUDARA BERT KERANA MEMPERKENALKAN PROGRAM NI KEPADA SAYA....MELALUI PROGRAM NI, SEDIKIT SEBANYAK DAPAT MEMBANTU MERINGANKAN TANGGUNGAN SAYA....PADA SAAT INI 11:56PM BERSAMAAN 20/06/2012, SAYA TELAH MENYERTAI PROGRAM NI LIMA BULAN LEBIH. APA YANG SAYA DAPATI, KOMISYEN SAYA SEMAKIN BERTAMBAH DARI BULAN KE BULAN DAN JUGA NETWORK SAYA BERTAMBAH DARI MASA KE SEMASA....KENAPA......????PERSOALANNYA?????KENAPA BERLAKU SEDEMIKIAN?????????

KERANA INI ADALAH KEPERLUAN ASAS DAN TIDAK SALAH JIKA SAYA KATAKAN
TOP-UP ADALAH BERAS NOMBOR DUA......
JANGAN BUANG MASA DAN BERTINDAK CEPAT...SIAPA CEPAT DIA DAPAT...SIAPA KERJA KERAS, WILAYAHNYA BERTAMBAH LUAS DAN SECARA RIDAK LANGSUNG KOMISYEN PUN BERTAMBAH.....
HIDUP TONEEXCEL-TUNETALK!!!!!


Terima Kasih .
HAMKA BIN MARSALING
KOTA KINABALU SABAH

Testimonial


Pandangan saya tentang program ini:

10 tahun dulu aku asal habis top up kena habiskan duit untuk top up lagi dan lagi.....!
Kini, TUNETALK/TONEEXCEL telah menginsafkan aku untuk berobah cara menggunakan handphone dengan lebih bijaksana..!

Jom pakat-pakat kita ubah cara kita memanfaatkan aset kita yang amat berharga ini...

Jangan kasih lama baa..!



Terima Kasih .
MOHD SOFFIAN ETING ( BRADER LONG)
SANDAKAN SABAH
Testimonial


Pandangan saya tentang program ini:

Program Toneexcel mempunyai ciri-ciri yang menjaga kepentingan pengguna handphone. Ini kerana mempunyai munafaat kepada pengguna terutama:
(1)  Perlindungan Insuran Percuma RM100,000
(2)  Mendapat komisen yang berpanjangan kepada kita sendiri dan downline level kita yang membolehkan seseorang mendapat pencen otomatik RM500, RM1,000, RM5,000 sebulan atau lebih daripada itu. 
(3) Memperolehi point tiket Air Asia kemana-mana distinasi di seluruh dunia.

Memang sayang kalau kita tidak merebut peluang ini. Selama ini kita menggunakan handphone langsung tidak mendapat apa-apa  faedah...Dengan menggunakan simkad toneexcel ini kita mempunyai faedah yang hebat.

Terima Kasih .
MD. YUSHAK SAJARI
Kuala Kubu Bharu, Selangor

Testimonial


Pandangan saya tentang program ini:

Sudah beberapa jenis perniagaan MLM yang saya telah ikuti tetapi semuanya menemui kegagalan, lantaran itu saya serik dan trouma untuk mengikuti perniagaan MLM ini.  Setelah dua tahun saya menyepi dan tidak mahu melibatkan diri dalam sebarang perniagaan MLM, tetapi pada suatu hari pada 21/04/2012 saya telah dikenalkan oleh sahabat saya cikgu Sahad Gafar tentang perniagaan Tunetalktoneexcel dan saya tidak berfikir panjang terus mendaftar jadi ahli Tunetalk kerana saya melihat perniagaan ini ada potensi dan boleh menjana pendapatan sampingan yang lumayan jika dibuat dengan cara betul dan bersungguh sungguh, konsep perniagaan ini begitu mudah dan tidak menganggu tugas harian kita. 
Pesan saya kepada rakan-rakan diluar sana marilah kita sama sama memperkasakan perniagaan Tunetalk toneexcel ini sebaik mungkin kerana ia boleh memberi pulangan pendapatan yang begitu lumayan dan berbaloi.

Terima Kasih .
POINTIN @ RICHARD B. INTUWONG
KUDAT, SABAH

Testimonial


Pandangan saya tentang program ini:

Satu-satunya peluang yang mempunyai potensi..
Produk keperluan, Modal rendah, Tiada risiko.Satu-satunya produk keperluan yang boleh dijadikan sebagai perniagaan yang mampu memberi pendapatan berulang dengan hanya sekali kerja. Hanya bertukar  ke line tunetalk.

Memang rugi jika tidak guna simkad ini, Kerana hari2 pun kita guna handphone..
Terima Kasih .
Jeirah Bin Domirin
Penampang , Sabah.

Testimonial


Pandangan saya tentang program ini:

Salam Sejahtera,
Hampir 2 tahun saya menyertai Tunetalk-Toneexcel, saya tidak pernah gagal menerima pendapatan setiap bulan. Pelbagai bisnes saya dah sertai termasuk MLM. Jika bulan ini saya menjana pendapatan, namun bulan berikutnya saya hilang pendapatan apabila saya berhenti menaja. Namun dengan menyertai Tunetalk-Toneexcel saya menjana pendapatan setiap bulan meskipun saya berhenti menaja pada bulan tersebut dan bulan berikutnya. 
Jika rakan-rakan tidak percaya apa yang saya katakan, cubalah dulu dengan hanya membeli kad prepaid Tunetalk-Toneexcel berharga RM80 dan daftar segera sebagai ahli referral Toneexcel sekali seumur hidup. Ianya produk keperluan dan sudah pasti akan memberikan pendapatan seumur hidup kepada anda.

Terima Kasih .
Naharudin Mahzin
Sarikei, Sarawak.

Testimonial


Salam sejahtera,
Sudah bermacam-macam bisnes saya buat termasuk la MLM tak kira samada offline @ online tetapi kebanyaknnya tidak berjaya, tetapi dengan bisnes Tunetalk ini saya nampak bisnesnya Simple, Mudah & Modalnya Rendah yg mana semua orang mampu menyertainya & melakukannya secara sampingan hanya 100% dari rumah, tambahan pulak produknya simkad prepaid/talian prepaid adalah satu produk KEPERLUAN, semua orang di Malaysia yang mana setiap orang yg berumur antara 12 tahun - 65 tahun menggunakannya. Bisnes ini sudah KUKUH berada  di pasaran sejak 2 tahun lepas & pasaran masih lagi LUAS untuk sesiapa yang POSITIF nak mencari pendapatan sampingan dengan menggunakan handphone...Guna handphone anda dengan BIJAK!!!

Terima Kasih .
Zamora @ Zahari Mohd Rais
Johor Bahru, Johor.

Testimonial


        Saya sudah terlibat dengan duit online bisnes ini hampir mencecah 5 tahun. Sebelum ini saya banyak menyertai pelbagai online bisnes.Tetapi satu pun tidak mendatangkan hasil yang di janjikan. Begitulah adat apabila kita menyertai sesuatu online bisnes, adakala untung adakala rugi. Tetapi sejak saya di perkenalkan dengan Refferal Program Tunetalk Toneexcel ini 2 tahun yang  lepas, saya mulai sedar sebenarnya untuk memulakan atau menyertai sesuatu perniagaan di internat kita perlu sedar di mana kemampuan kita seperti adakah kita mampu untuk maintain setiap bulan, adakah kita menggunakan produk tersebut dan bukan bebanan kepada kita dan banyak lagi...

Alhamdulillah Program TUNE TALK TONE EXCEL  ini menjadi pemangkin baru dunia online bisnes di Malaysia.
Belum  ada lagi perniagaan yang cukup menguntungkan setakat ini dengan berbekalkan modal RM 80 dan kadar maintan sebulan cuma RM 20 dengan komisyen yang di perolehi sehingga 11% daripada nilaian top up setiap downline. Cukup lumayan. Jangan lepaskan peluang keEMASan ini. Mulakan langkah pertama dengan menjadi pengguna simkad ini.

Terima Kasih .
Ibrahim Omar
Muadzam Shah, Kuantan, Pahang

Testimonial


     Salam Sejahtera 1Asia. Talian Hp Tunetalk Dalam  TONE EXCEL BUSINESS OPPORTUNITY adalah peluang perniagaan yang sangat2 berpotensi BESAR!!..

Produk Keperluan setiap minit...Semua orang Mampu Buat..Bisnes bermodal paling Rendah .Jika modal setakat RM80 kita tidak mampu buat jangan harap biz lain kita bleh berjaya...Biar bermula dari kecil dahulu. Sebelum ini sya bayar bil HP RM450 sebulan...sekarang sya tak perlu keluarkan duit  utk bayar bil...TONE EXCEL bagi sya pendapatan hari2.
Tahniah kepada semua members dari Kudat,K.Marudu,Pitas,K.Belud, Tuaran, Keningau, Papar, Sandakan, Tawau, Labuan, limbang, Kota Kinabalu..Power Borneo!!!

" Kalau buat, Boleh ke tak Dapat ? Kalau tak buat, tidak akan dapat ? UR CHOICE!!!" Kami sedia membantu...


Terima Kasih .
Bertyhold E Stanis
Kota Kinabalu, Sabah

Testimonial


     Saya selalu lihat pelbagai business pelan dekat luar di Malaysia, tetapi yang saya menyertai berapa saja. Saya pernah jual camera, barang permainan dan sebagainya, tetapi hasilnya tidak banyak. Saya sudah menemui tune talk tone excel semenjak 2 tahun yang lepas, tetapi tidak menyertainya disebabkan masa itu saya menyertai dymium xox, satu prepaid card yang berjalan dalam pasaran. Saya tidak dapat hasil di dymium xox.

Pada tahun ini, bulan march saya ambil masa beberapa hari untuk mengkaji tune talk tone excel ini, sebab saya berasa hairan kenapa se lepas 2 tahun tune talk tone excel ini masih kukuh di Malaysia. Selepas mengkaji, saya mula berkeyakinan dan mula mengambil tindakan register sebagai member tunetalk tone excel.
Setakat ini saya sudah berjaya mendapat 30 lebih downline dalam masa 2 bulan sahaja. Saya amat gembira sebab tidak pernah saya buat business dan mendapat hasil secepat  ini. Terima kasih tune  talk tone excel kerana memperkenalkan peluang perniagaan ini. Saya akan berusaha berterusan untuk mencapai target yang saya tetapkan.

Terima Kasih .
ROSANNE GOH
JOHOR BAHRU, JOHOR




 

 

 

 

 

pakar internet yang telah membongkar rahsia sebenar pemasaran internet

Semak status pendaftaran SIM TuneTalk ToneExcel

Data Entry Center (DEC) 011-15081515 / 011-15091515 / 011-15121515 / 011-15131515 / 011-15141515 (9 pagi - 11 malam)


Semak status pendaftaran SIM TuneTalk ToneExcel

Hubungi Tune Talk Customer Care melalui butang LIVE CHAT di bawah

Hubungi Talian Khidmat Pelanggan TuneTalk


KLIK LOGO di bawah untuk lihat maklumat komisyen, rakan niaga serta edit akaun bank

Cara untuk Login ke Laman Ahli Tone Excel. SIM Tone Excel yang dikuasakan oleh TuneTalk alat menjana Pendapatan Pasif Berterusan Anda.

(Masukkan Username : IC, password asal : 1234)


Semak status pendaftaran SIM TuneTalk ToneExcel

Tone Excel : 010-5000969 or 010-5333969 (9am-6pm, Isnin - Jumaat ).
Email add :hq.care@tonegroup.net


Bantuan Online TuneTalk ToneExcel

Bantuan Online ToneExcel WOW


AGEN PENJUAL SIMKAD

SELANGOR

Shariff Nasir (Kuala Langat) Hp: 0105351549 / 01115405328

Hassan Soyut (Banting) Hp: 0132536633 / 01116243888

 

KUALA LUMPUR

Azhar Ashari Hp : 0125463310

Amirul Filus Hp: 0105050691 / 01118574672

 

SARAWAK

Zamri Tom (Kuching) Hp : 010-5262788

Melia Bt Mus (Kuching) Hp : 0168780528

Januarius (Kuching) Hp: 010-7979136

Nurhani (Kuching) Hp: 0105336878

Arbi Tom (Sibu) Hp : 0128722819 / 0105027091

 

SABAH

Maradin Kapong (Pitas) Hp : 0148616985

James Ait (Telupid) Hp : 01118536017

Instagram
 
maklumat penting dari admin ToneExcel WOW


 
affiliate_link
 
 


Maklumat penghantaran SIM TuneTalk ToneExcel

25/3/17

Sumiza Binti Yusup (Sibu, Sarawak) qty=1 /

13/2/17

Tajudin Sahanan (Johor bahru, Johor) qty=12 / EP049980039MY

25/1/17

Tajudin Sahanan (Johor bahru, Johor) qty=12 / EP049980039MY

3/2/17

Alias Bin Md Salleh (Johor bahru, Johor) qty=5 /

25/1/17

Alias Bin Md Salleh (Johor bahru, Johor) qty=3 / EP220952690MY

21/12/16

Fuad Ahmad Naravi (Rawang, Selangor) qty=1 / LE154145346MY

7/12/16

M.Azlan B. Che Hamat (Kuantan, Pahang) qty=1 / LE154145329MY

1/11/16

Azhar Salleh (Pasir Gudang, Johor) qty=1 / LE154144368MY

18/10/16

James Ait (Telupid,Sabah) qty=1 REPL/ LE172347305MY

4/10/16

Fatin Nasiha Jaafar (Kedah) qty=1 / LE172347322MY

4/10/16

Nancy Bong () qty=1 REPL / LE172347319MY

15/9/16

Nor Syafiqah Anis Bt Badrul (Kuala Terengganu, Terengganu) qty=1 / EP091159148MY

15/7/16

Suriati Mamat (Klang, Selangor) qty=2 / LE171937606MY

13/7/16

Norhisyam Sharie (Kabong, Sarawak) qty=2 banner + 10 buku / EP236743306MY

28/6/16

Nik Kharul Halmi (Kota Bharu, Kelantan) qty=1 / LE171937623MY

9/6/16

Muhammad Helmi (Muar, Johor) qty=1 /LE1719376210MY

9/6/16

Muhammad Hariz Mohd Afifi (Ipoh, Perak) qty=3 / LE171937597MY

11/5/16

Hamidi Mohamed Ali (Ipoh, Perak) qty=1 / LE171937645MY

4/5/16

Mahussin Dollah (Jerteh, Terengganu) qty=5 /

3/5/16

Muhammad Hariz Mohd Afifi (Ipoh, Perak) qty=3 / LE161238065MY

26/4/16

Hirmee Es (Petaling Jaya, Selangor) qty=1 / LE172266500MY

18/4/16

Nor Saidin Jaafar (Klang, Selangor) qty=2 / LE172266513MY

25/3/16

Azmel Abdul Malek (Ampang, Selangor) qty=10 / EP156403666MY

Hassan Hakimi (Bayan Lepas, Pulau Pinang) 1 REPL CARD / LE171999000MY

15/3/16

Norhisyam Sharie (Kabong, Sarawak) 1 REPL CARD / LE171997794MY

11/3/16

Mahussin Dollah (Jerteh, Terengganu) qty=4 / EP048724025MY

10/3/16

Siti Khairunnisa Zulbaharen (Ampang, Selangor) qty=3 / EP156474631MY

Norhayati Shaimi (Ipoh, Perak) 1 REPL CARD / LE152282018MY

Siti Fatimah Amirah Shah Alam, Selangor) 1 REPL CARD / LE161238074MY

29/2/16

Liyana Sulaiman (Shah Alam, Selangor) 1 REPL CARD / LE173785917MY

17/2/16

James Ait (Telupid, Sabah) 1 REPL CARD / LE161238057MY

10/2/16

Mohamad Hisham Abd Razak (Shah Alam, Selangor) qty=3 /

5/2/16

Datu Shaban Datu Ali (Cheras, Selangor) 1 REPL CARD / LE173785925MY

29/1/16

Mariati Andi Siri (Sitiawan, Perak) qty=1 / EP049954025MY

22/1/16

Reinna Bt Ramli (Kota Bharu, Kelantan) qty=1 / LE161238763MY

18/1/16

Mohamad Hisham Abd Razak (Shah Alam, Selangor) qty=3 / EP048879265MY

Parameswary a/p Boomie (Klang Lama, KL) 1 REPL CARD / LG194993773MY

14/1/16

Zubir Zakaria (Tanjong Malim, Perak, ) 1 REPL CARD / LG194993787MY

13/1/16

Mahussin Dollah (Jerteh, Terengganu) qty=3 / LE161416923MY

Mohd Hasri (Johor Bahru, Johor) qty=1 / LE161416910MY

11/1/16

Siti Izzati Akhiruddin (Cheras, Selangor) 1 REPL CARD/ LE152281998MY

17/12/15

Daniel Bong (Kuala Lumpur) 1 REPL CARD/ LG193345653MY

16/12/15

Aziah Akimin (Keningau, Sabah) qty=1 / LE152282004MY

8/12/15

Mohd Azlan Ibrahim (Alor Gajah, Melaka) 1 REPL CARD/ LE161272606MY

4/12/15

Abdul Rasul (Pasir Mas) qty=10 / EP048842243MY

25/11/15

Faujiah Bahrum (Sri Aman, Sarawak) qty=6 / EP156403710MY

Mahussin Dollah (Jerteh, Terengganu) qty=1 Buku/ LE161272610MY

24/11/15

Mahrif Gani (Miri, Sarawak) qty=1 / EP048842212MY

23/11/15

Mahussin Dollah (Jerteh, Terengganu) qty=3 / EP031453902MY

13/11/15

Nur Afzan (Skudai, Johor) qty=3 / EP050147281MY

10/11/15

Nancy Bong (Masai, Johor) 1 REPL CARD/ LE170423233MY

Mohd Noor b Ramli (Taiping, Perak) qty=1 Buku/ LE170422887MY

9/11/15

Reymark Khaw Chon Siang (Kota Kinabalu, Sabah) 1 REPL CARD/ LE170423216MY

Mohamad Nor Azman (Serian, Sarawak) qty=1 Buku/ LE170423220MY

6/11/15

Mohd Noor b Ramli (Taiping, Perak) qty=1/

2/11/15

Mohamad Nor Azman (Serian, Sarawak) qty=1 / LE170422895MY

26/10/15

Lim Cheek Hoong (Triang, Pahang) 1 REPL CARD/ LG160936114MY

Mohamad Asyraf Za'far (Banting, Selangor) 1 REPL CARD/ LG138436305MY

Mohd Ridhuan Abdullah (Labu, N.Sembilan) 1 REPL CARD/ LE161416937MY

12/10/15

Azhar Dagang (Dungun, Terengganu) 1 Buku/ LE174389909MY

Muhamad Khairol Anuar (Paya Dalam, Melaka) 1 Buku/ LE169365326MY

6/10/15

Dayana Syuhana Sejeli (Johor bahru, Johor) qty=5 / LD208486748MY

2/10/15

Muhamad Khairol Anuar (Paya Dalam, Melaka) qty=1 / LE169365330MY

7/9/15

Sukran Ahmad (Shah Alam, Selangor) qty=2 / EP048750860MY

4/9/15

Mohd Khairi Salam (Rawang, Selangor) qty=1 / LE169365309MY

Dayana Syuhana Sejeli (Johor bahru, Johor) qty=1 / LE169365312MY

3/9/15

Dayana Syuhana Sejeli (Johor bahru, Johor) qty=2 / LD170406765MY

Sazillah Bt Awang (Port Dickson, N. Sembilan) 1 REPL CARD/ LG160936105MY

7/8/15

Widdy Ak Setog (Subang Jaya, Selangor) 1 REPL CARD/ LG169106746MY

5/8/15

Fuad Ahmad Naravi (Rawang, Selangor) qty=2 / LE168979141MY

Rosnaini Alizar (Kuala Lumpur) 1 REPL CARD/ LG160936091MY

Abdul Hamit Asir (Kudat, Sabah) qty=1 / EP048750895MY

31/7/15

Husnah Mokhtar (Kuala Kurau, Perak) 1 REPL CARD/ LG160936128MY

30/7/15

Rafidah Yunus (Kota Bharu, Kelantan) 1 REPL CARD/ LG178800806MY

10/7/15

Mohd Asyraaf Hanif 1 REPL CARD/ (Sg. Buloh, Selangor) LE168979124MY

8/7/15

Christina Joseph (Melaka) qty=1 / LE140933621MY

2/7/15

Abdul Hamit Asir (Kudat, Sabah) qty=1 / EP048750895MY

Julius anak Johani (Johor Bahru, Johor) qty=1 Buku/ LD170406782MY

29/6/15

Khairil Anuar (Pontian, Johor) qty=1 / EP049329622MY

24/6/15

Nurul Ikhwa Yahya (Muar, Johor) 1 Buku/ LE139986278MY

19/6/15

Nurul Ikhwa Yahya (Muar, Johor) qty=1 / LE140934595MY

Mohd Syukri Hafizi (Cheras, Selangor) 1 REPL CARD/ EP088391034MY

18/6/15

Hanisah Nadhirah bt Mohd Nasir (Kajang, Selangor) 1 REPL CARD/ EP088391140MY

16/6/15

Yuslina Binti Mad Yusop (Shah Alam, Selangor) 1 REPL CARD/ LE168979481MY

5/6/15

Ivan Lim Chin Sun (Telupid, Sabah) 1 REPL CARD/ LE168979495MY

Norafidah Zainal (Kota Kinabalu, Sabah) qty=1 Buku / LE140933635MY

31/5/15

Muhammad Afiq Bin Kamarudeen(Bangi, Selangor) 1 REPL CARD/ EP060911171MY

Marni Manang (Bintulu, Sarawak) 1 REPL CARD/ EP060911185MY

28/5/15

Shahrol Azizi Zaidi (Asajaya, Samarahan) qty=1 / LE168979155MY

Norafidah Zainal (Kota Kinabalu, Sabah) qty=1 / LE168979138MY

18/5/15

Azhar Ashari (Purajaya) qty=120 / EF410169007MY

7/5/15

Fauziah Rina Verador (Sandakan, Sabah) qty=2 + Buku 2 + cd / EP049326192MY

6/5/15

Daniel Bong (Kuala Lumpur) 1 REPL CARD/ EP080056669MY

20/4/15

Joufik Gambidang (Puchong, Selangor) Buku 2/ EP049329596MY

Maskinah Suaidi (Mukah, Sarawak) Buku 2 + 1 CD/ EP049329653MY

16/4/15

Norhisyam Sharie (kabong, Sarawak) 1 REPL CARD/ LG140933618MY

13/4/15

Anuar Azman (Kuala Lumpur) 2 cd + Buku 2/ EP020498899MY

Siti fatehah (Ipoh, Perak) 1 REPL CARD/ LG192068446MY

Wan Siti Aminah (Subang Jaya) 1 REPL CARD/ LG192068450MY

7/4/15

Muhd Maliki (Setiu, Terengganu) qty=2 + Buku 2/ EP049574588MY

6/4/15

Shah Hazidi (Kulim, Kedah) qty=4 / LE140933520MY

Mohd Idham Ibrahim  (Kota Tinggi, Johor) 1 REPL CARD/ EP048591267MY

1/4/15

Norfirdaus Nordin (Kajang, Selangor) Buku qty=2 / EP049574557MY

31/3/15

Norfirdaus Nordin (Kajang, Selangor) qty=1 / LE140934247MY

19/3/15

Mohamad Khairi (Sg. Buloh, Selangor) 1 REPL CARD/ EP055116618MY

13/3/15

Muhamad Aizat (Pontian, Johor) qty=2/ LE140934220MY

Mohd Faizal nazaludin(Johor Bahru) qty=1/ LE140934233MY

Mohamad Burhan (Batu Pahat, Johor) Biz Tool qty=1/ EP020499421MY

27/2/15

Christina Joseph (Melaka) qty=2/ EP020435077MY

24/2/15

Murray Anak Emam (Penang) 1 REPL CARD/ EP054960346MY

22/2/15

Kamrulzaman Bujang (Kuching, Sarawak) 1 REPL CARD/ LG171447103MY

19/2/15

Ong Lay Bee (Ipoh, Perak) 1 REPL CARD/ EP054960377MY

18/2/15

Zakaria Ahmad (Muar, Johor) Buku qty=2/ EP020499364MY

16/2/15

Syarief Azman (Ulu Kinta, Perak) qty=1 / LE140934587MY

Zakaria Ahmad (Muar, Johor) qty=1 / LE140934216MY

11/2/15

Mohd Haziq Damak (Kota Samarahan, Sarawak) 1 REPL CARD/ EP054960156MY

10/2/15

Maradin kapong (Pitas, Sabah) Buku 20/ EP037101740MY

5/2/15

Masri Mohd Ali (Klang, Selangor) qty=1 / LE151809700MY

Muhammad Akmal Md Islan(Kuala Selangor) 1 REPL CARD/ EP047922461MY

2/2/15

Lizawati Ak. Sandai (Kapit, Sarawak) qty=1 / LE140934573MY

23/1/15

Bakhari Osman (Taiping, Perak) qty=1 / LE147768252MY

20/1/15

Abdul Rizal Jokariah (J. Bahru, Johor) qty=1 REPL CARD / EP015164805MY

15/1/15

Mohd Ridhuan (Labu, N.Sembilan) qty=2 / LE147768337MY

14/1/15

Maradin kapong (Pitas, Sabah) qty=20/ EP020436801MY

12/1/15

Ishak Hashim (Bukit Mertajam, P.Pinang) Biz Tools/ EP020452591MY

Abdul Hadi Alwui (Seri Kembangan, Selangor) Biz Tools/ EP020452628MY

Mohamad Rafsanjani (Ipoh, Perak) Biz Tools/ EP020452680MY

Mohd Hasri A. Hamid (J.B, Johor) Biz Tools/ EP020459626MY

James Ait (Telupid, Sabah) Biz Tools/ EP005676756MY

Siti Norlela (Ipoh, Perak) Biz Tools/ EP020452659MY

Norehan Badari (Kuala Lumpur) Biz Tools/ EP020452716MY

6/1/15

Mohamad Shamsol (Linggi, N.Sembilan) qty=2 / LE140934437MY

Maradin kapong (Pitas, Sabah) Biz Tools/ EP005676742MY

5/1/15

Noraini Bohri (Miri, Sarawak) Biz Tools/ EP005676739MY

2/1/15

Noraini Bohari (Miri, Sarawak) qty=1 / LE140934410MY

26/12/14

Mohd Nur Hishamuddin (K.Lumpur) qty=5 / LE140934560MY

Norhisyam Sharie (Kabong, Sarawak) qty=5 / LE140934556MY

23/12/14

Mohd Hafizam (Batu Gajah, Perak) qty=1 / LE140934445MY

Norhafizah Mohamed Ali (Kulaijaya, Johor) Biz Tools / EF545144003MY

22/12/14

Mohd Anuar bin Yeop (Ipoh, Perak) qty=1 REPL CARD / LG188825436MY

18/12/14

Zulkhibri Baharin (Taiping, Perak) qty=2 / EF545881516MY

Normala Ramli (Jengka, Pahang) qty=1 / LE151809090MY

17/12/14

Norhafizah Mohamed Ali (Kulaijaya, Johor) qty=2 / LE151809038MY

8/12/14

Shariff Nasir (Kuala Langat, Selangor) qty=20 / EF595139363MY

Abu Hanifah (Melaka) qty=2 / LE147808455MY

Norsuhada Jamaludin (Kuantan, Pahang) qty=1 /

Anisah Malik (Alor Gajah, Melaka) qty=1 / LE140933153MY

Siti Nur Atiqah (Temerloh, Pahang) qty=1 / LE140934423MY

6/12/14

Siti Norhalina (Bangi, Selangor) qty=1 REPL CARD / EF482163410MY

5/12/14

Adila Samad (Sepang, Selangor) qty=1 / LE140934193MY

Julia Pailan (Muar, Johor) Biz Tools/ LE140932935MY

Fuad Ahmad Naravi (Seri kmbgn, Selangor) Biz Tools/ LE140932949MY

Majdi Mahat (KK, Sabah) Biz Tools/ LE140934255MY

4/12/14

Muhammad Farid Ariffin (Linggi, N.9) qty=7 / EP005676760MY

Norhaziana Ahmad Basri (Melaka) Biz Tools/ LE147808416MY

Khaidzir Mohd Noh (Seri kmbgn, Selangor) Biz Tools/ LE147808402MY

Julia Pailan (Muar, Johor) Biz Tools/ LE140932935MY

2/12/14

Shariff Nasir (Kuala Langat, Selangor) qty=7 / EP005676725MY

27/11/14

Norhaziana Ahmad Basri (Melaka) qty=1 / LE151809041MY

26/11/14

Mohd Fauzi Mohd Sabri (Bdr Sri Sendayan, N.Sembilan) qty=1 REPL CARD / EF482163556MY

25/11/14

Md Salim Md Hanapiah (Putrajaya) qty=1 / LE151809055MY

21/11/14

Tajudin Sahanan (J.Bahru, Johor) qty=3 / LE151809024MY

20/11/14

Shariff Nasir (Kuala Langat, Selangor) qty=10 / ED206740337MY

19/11/14

Mohd Ridhuan (Labu, N.Sembilan) qty=5 / LE151809109MY

Mohd Nur Hishamuddin (K.Lumpur) qty=3 / EF348336130MY

17/11/14

Nur Syaidatul Husna (Shah Alam, Selangor) qty=1 REPL CARD / EF482163732MY

14/11/14

Shariff nasir (Kuala Langat, Selangor) qty=5 / EF348336205MY

Mastura Senik (Kuantan, Pahang) qty=1 REPL CARD / EF482163763MY

12/11/14

Husni Mohd Johar (Tawau, Sabah) qty=3 / LE151809069MY

Mohd Ridhuan (Labu, N.Sembilan) qty=2 / LE151809072MY

Rosli Md Yusof (Sentul, K.Lumpur) Biz Tools/ LE151808284MY

11/11/14

Adnianzari (Nibong Tebal, Penang) qty=1 / LE145073425MY

Mohd Nazri Md Isa (Bandar Baharu, Kedah) qty=1 /LE151829465MY

Adila Samad (Sepang, Selangor) qty=1 / LE147808288MY

Tajudin Sahanan (Johor Bahru, Johor) Biz Tools/ LE145073439MY

Mohd faizal Nazaludin (Larkin, Johor) Biz Tools/ ED206740297MY

Ermi Shuzila (S.Alam, Selangor) Biz Tools/ ED206740345MY

Ahmad Shafarie Azmi (Petaling Jaya, Selangor) Biz Tools/ EF545362581MY

Husni Mohd Johar (Tawau, Sabah) Biz Tools/ EF348248687MY

6/11/14

Fariza (Miri, Sarawak) qty=2 / LE145074244MY

5/11/14

Husni Mohd Johar (Tawau, Sabah) qty=3 / EF348248625MY

Nur Shahirah (K.Lumpur) Buku 1/ LE145074235MY

4/11/14

Siti Fatimah (Kepayang, Perak) qty=1 / LE145074213MY

Mohamad Fadzli (bangi, Selangor) qty=1 REPL CARD / EF410167964MY

3/11/14

Mohamad Huzaifah (Jenjarom, Selangor) qty=1 / LE145072623MY

Paijo (Miri, Sarawak) qty=1 / LE145072504MY

31/10/14

Norhaida Misrun (Tjg Karang, Selangor) qty=1 REPL CARD / EF410167757MY

29/10/14

Yussmond (Putrajaya) qty=2 / LE143021014MY

Nur Shahirah (K.Lumpur) qty=1 / ED206740310MY

Mohammad Shariff (Bintulu, Sarawak) qty=1 / LE151827822MY

28/10/14

Shahrizan Majid (Tg.Manis, Sarawak) qty=2 / LE151827840MY

26/10/14

Fariza (Miri, Sarawak) qty=2 / LE151827853MY

24/10/14

Abd Manan (Tawau, Sabah) qty=2 / LE145073408MY

23/10/14

Mohd Fauzi (Genting Highland) qty=1 REPL CARD / EF410167448MY

Mohd Naqiuddin (K.Lumpur) qty=1 REPL CARD / EF410167451MY

22/10/14

Mohamad Afandi (Chemor, Perak) qty=2 / LE147774292MY

21/10/14

Mohd Affifuddin (Sg Siput, Perak) qty=1 / LE147774289MY

18/10/14

Mohd Affifuddin (Sg Siput, Perak) qty=3 / LE145073442MY

17/10/14

Suriani Hadi (Tenom, Sabah) qty=1 REPL CARD / LG182835727MY

15/10/14

Benyamin Matussin (Limbang, Sarawak) qty=1 REPL CARD / LG182835245MY

14/10/14

Abd Manan (Tawau, Sabah) qty=1 + 1 Buku/ EF348336191MY

Halizah Sukor (Jeram, Selangor) qty=2 / LE145073677MY

Nur Hafizah (B.Mertajam, P.Pinang) qty=1 / LE151827819MY

13/10/14

Kamarul Hizwan (Manong, Perak) qty=1 / LE145073685MY

11/10/14

Noraishah (Manong, Perak) qty=1 / EF410166805MY

10/10/14

Darcy Micell David (K.Kinabalu, Sabah) qty=1 / EF410166840MY

8/10/14

Zakaria Anak Rengos (Kch, Sarawak) qty=1 REPL CARD / LG182835347MY

7/10/14

Harlina Sungip (N.Sembilan) qty=2 / LE145073650MY

Simon Ronald Kolop (Sandakan, Sabah qty=2 / LE145074788MY

6/10/14

Zakaria Anak Rengos (Kch, Sarawak) qty=1 REPL CARD / LG182835347MY

3/10/14

Maria Tay (Miri, Sarawak qty=1 / LE145073663MY

Norhisham Sharie (Kabong, Sarawak) qty=1 REPL CARD / LG182835355MY

2/10/14

Khaidzir (Seri Kembangan, Selangor) qty=1 / LE145019150MY

1/10/14

Shahrizan Majid (Tg.Manis, Sarawak) qty=3 / ED206740323MY

Siti Sarifah suraidah (K.Kangsar, Perak) qty=1 / LE145074774MY

Mohamad Redzuan (Muar, Johor) qty=1 / LE145019185MY

Maslinda (Ipoh, Perak) qty=1 / LE145074765MY

30/9/14

Halizah A. Sukor (Jeram, Selangor) qty=5 / LE348336157MY

29/9/14

Ermi Shuzila (Shah Alam, Selangor) qty=1 / LE145019163MY

Mohd Azlan (Alor Gajah, Melaka) qty=1 / LE145019177MY

26/9/14

Shahrizan Majid (Tg.Manis, Sarawak) qty=3 / EF348336231MY

Mohammad Ariff (Kuala Berang, Trgganu) qty=2 / LE145074757MY

Norlizah Md Nasir (Melaka) qty=1 / LE145073297MY

25/9/14

Noor Alwani (Taiping, Perak) qty=1 / LE145072742MY

Mohamad Zaki (Sg. Siput, Perak) qty=1 / LE145018962MY

Zainordin Zakaria (Padang Rengas, Perak) qty=1 / LE151807553MY

Mohamad Nasiruddin (Puchong, Selangor) qty=1 / LE145072739MY

Melati Oyob (Sg Siput, Perak) qty=1 / LE145073473MY

Raja Farid (Bidor, Perak) qty=1 / LE145073495MY

Rohana Mat Daud (Sg. Siput, Perak) qty=1 / LE145073487MY

Maizatul Nadiah (K.Bharu, Kelantan) qty=1 / LE145073460MY

Nurmalayati (Bangi, Selangor) qty=1 / LE145073456MY

Cassius Duwin (Putrajaya) qty=1 REPL CARD / EF410166204MY

24/9/14

Arbi Tom (Sibu,Sarawak) qty=3 / ED206741142MY

19/9/14

Syed Mohd Zainal (Sg.Siput,Perak) qty=1 / LE145018928MY

Noor Haniza (Kluang,Johor) qty=1 / LE145018976MY

Mohd Nur (Chemor,Perak) qty=1 / LE141388724MY

18/9/14

Mohamad Yamin (J.Bahru) qty=5 / EF348248673MY

Khalil Nazrin (Sg.Siput) qty=1 / EF348248639MY

Aisyah Mohd Razali (Miri) qty=1 / EF348248642MY

Ahmad Shafarie (Petaling jaya) qty=2 / EF463895377MY

17/9/14

Shah Hazidi (Kulim, Kedah) qty=5 / EF34824861MY

Abd Manan (Tawau, Sabah) qty=2 / EF34824865MY

Siti Asiah (Benta, Pahang) qty=1 REPL CARD / EF463895448MY

15/9/14

Muhammad Khairul (Muar) qty=1 REPL CARD / EF463895187MY

12/9/14

Tajudin Sahanan (Johor Bahru) qty=5 / LE147780179MY

3/9/14

Moammad Ariff (Kuala Berang, Terengganu) qty=2 / EF410165985MY

Siti Asiah (Benta, Pahang) Buku qty=1 / LE143418962MY

29/8/14

Siti Asiah (Benta, Pahang) qty=2 / EF464550063MY

27/8/14

Maradin (Pitas, Sabah) qty=5 / EF464550182MY

Salleh Abdul Rahman (Machang, Kelantan) qty=1 / EF464550196MY

13/8/14

Shah Hazidi Husseini (Kulim, Kedah) qty=2 / EF464678192MY

11/8/14

Mohamad Nasrullah (Arau) qty=1 REPL CARD / EF464678011MY

Mohd Hasri (J. Bahru) qty=1 REPL CARD / EF464677974MY

8/8/14

Zalina Abdullah (Segamat, Johor) qty=1 / EF410165708MY

6/8/14

Olivia Losan (K.Lumpur) qty=1 REPL CARD / EF410165549MY

5/8/14

Mazliza Mat Jusoh (Sg Buloh, Selangor) qty=1 / EF410165535MY

Julia Pailan (Muar, Johor) qty=1 / EF410165478MY

30/7/14

Maradin (Pitas, Sabah) qty=5 / EF410165169MY

25/7/14

Mastura Mohd Najib (Bentong, Pahang) qty=1 REPL CARD / EF410165075MY

24/7/14

Norazimrey Azizi (Kajang, Selangor) qty=1 / EF410165019MY

17/7/14

Fuad Ahmad Naravi (Rawang, Selangor) qty=2 / EF409709685MY

16/7/14

Majdi Mahat (K.K, Sabah) qty=1 / EF409709597MY

15/7/14

Salina binti Miah (Bintulu, Sarawak) qty=1 REPL CARD / EF409709552MY

14/7/14

Muhamad Haris (Pendang, Kedah) qty=1 / EF409709518MY

9/7/14

Suria Ismail (Kemaman, Terengganu) qty=1 / EF409709985MY

7/7/14

Hasanah Aripin (Semenyih, Selangor) qty=5 / EF409852514MY

Christina (Melaka) qty=1 / EF409852488MY

4/7/14

Maradin (Pitas, Sabah) qty=5 / EF409852576MY

2/7/14

Fuad (Rawang, Selangor) qty=1 / EF255644178MY

1/7/14

Florence (Kuching, Sarawak) qty=4 / EF255644368MY

19/6/14

Mohd Faisal (Bangi, Selangor) qty=1 / EF255643800MY

Syawal (Ampang, Selangor) qty=1 / EF255643795MY

18/6/14

Muhammad Ezree (Perai, P.Pinang, ) qty=3 / EF255643685MY

17/6/14

Normala (Putrajaya) qty=5 / EF255643671MY

16/6/14

Muhammad Farid (Linggi, N.Sembilan) qty=2 / EF255643552MY

13/6/14

Suhasnita (Seremban) qty=1 / EF255643433MY

12/6/14

Mohd Fairuz (Kundasang, Sabah) qty=1 / LG180124392MY

6/6/14

Azlia Ahamad (K.Lumpur) qty=1 / EF255643075MY

30/5/14

Roland Martin (Miri, Sarawak) qty=1 / LG180121936MY

29/5/14

Siti Norlela (Ipoh, Perak) qty=5 / EF255642852MY

Junaidi Hasan (Bera, Pahang) qty=1 / EF255642866MY

28/5/14

Rahayu Ab Rahman (Masai, Johor) qty=1 / LG180121379MY

27/5/14

Louis Jalong (Bintulu, Sarawak) qty=1 / LG180121436MY

21/5/14

Mohd Affandi Bin Zakaria (K.Bharu, Kelantan) qty=5 / EF255642472MY

20/5/14

Francis Martin (Miri, Sarawak) qty=1 / LG180121325MY

19/5/14

Roslee Md Akhir (K.Lumpur) qty=1 / EF255642424MY

Muhamad 'Irfan bin Ismail (Bangi, Selangor) qty=1 REPL CARD / EF255642407MY

15/5/14

Muhamad Amin (Kuching, Sarawak) qty=2 / LG180121294MY

12/5/14

Muhammad Zaim bin Zulkifli (Baling, Kedah) qty=2 / EF255642058MY

Khairul Azhar Bin Mazlan (Kemaman, Terengganu) qty=1 / EF255642035MY

8/5/14

Siti Norlela binti Isa (Ipoh, Perak) qty=2 / EF255641959MY

7/5/14

Nurhazwani Binti Sharif (Kerinchi, KL) qty=1 / EF255641888MY

Hazmi Beruntong (Kuching, Sarawak) qty=2 / LG182795223MY

6/5/14

Rosman Bin Rosbandi (Tawau, Sabah) qty=1 / LG182795206MY

5/5/14

Farah Norameelia (Segamat, Johor) qty=1 / EF255641738MY

Rohana bt main (Klang, Selangor) qty=1 / EF255641741MY

Roslizawati Binti Jusoh (Kemaman, Terengganu) qty=2 / EF255641724MY

2/5/14

Jifridin Jaafar (Mersing, Johor) qty=2 + 1 buku / EF312877615MY

29/4/14

Aidil Adzhar (Kuching, Sarawak) qty=1 LG182795166MY

28/4/14

Syed Akil Wan Noh (Kuching, Sarawak) qty=1 + 1 buku / LE141029770MY

Norizan Mokasan (Klang, Selangor) qty=1 / EF312877500MY

Fatimah Manap (Kemaman, Terengganu) qty=1 / EF312877456MY

25/4/14

Vivi Suziyenny  (K.Kinabalu, Sabah) qty=1 / LG182795064MY 

24/4/14

Andi Sutrah bt Yubbu (Sepang, Selangor) qty=1 / EF312877629MY

23/4/14

Marhamah muhamad (Rawang, Selangor) qty=1 / EF255641667MY

22/4/14

Khairul Razzin Amran (Rantau, N.Sembilan) qty=1 / EF255641494MY

21/4/14

Ahmad Shahril Abd Karim (Beranang, Selangor) qty=2 / EF255641534MY

8/4/14

Ishak Hashim (Bukit Mertajam, Penang) qty=3 / EF255641004MY

7/4/14

Suhaimi Zakaria (KL) qty=3 / EF150411315MY

Hazmi Beruntong (Kuching, Sarawak) qty=2 / EF255641208MY

Nik Redzuan Shah Nik Haskha Shah (Kota Bharu, Kelantan) qty=1 / EF150411324MY

Karulbinstbuyung (Shah Alam, Selangor) qty=1 / EF150411338MY

4/4/14

Mohd Sanusi Awang (K.Trengganu) qty=1 / EF150411284MY

2/4/14

Sabli Suntang (Klang, Selangor) qty=1 / EF150411514MY

Nor Azman Md Isa (KL) qty=3 / EF150411528MY

1/4/14

Mohammad Ariff Jusoh (Saratok, Sarawak) qty=1  / LG184125739MY

28/3/14

Hairil Fazli Haron (Kuala Nerang, Kedah) qty=3 / EF150410726MY

26/3/14

Fazdriel Arham Ibrahim (Gombak, KL) qty=1 / EF255640661MY

25/3/14

Muhamad Amin Borhan (Kuching, Sarawak) qty=2 / LG178257231MY

Hafeez Anuar Masrum (Pantai Dalam, KL) qty=2 / EF255620560MY

21/3/14

Ibrahim Jack (Kuching, Sarawak) qty=1 REPL CARD / LG178257191MY

18/3/14

Faizah Hussin (Mentakab, Pahang) qty=1 REPL CARD / EF243749304MY

17/3/14

Maznah Ahmad (Sg Petani, Kedah) qty=1  / EF243749264MY

12/3/14

Aslamiyah Ramli (Kuching, Sarawak) qty=1 / LE140963668MY

11/3/14

Norhisyam Sharie (Kabong, Sarawak) qty=5 / EF243535768MY

5/3/14

Rusmawati (Bayan Lepas, Pulau Pinang) qty=1 / EF228809270MY

4/3/14

Zulihi Mohamad (Kulim, Kedah) qty=1 / EF228809306MY

Sawal Abu Bakar (Kulaijaya, Johor) qty=2 / EF228809204MY

3/3/14

Roslan Yaakub (Besut, Terengganu) qty=10 / EF243535989MY

Johan Sawajaan (Semporna, Sabah) qty=2 / LE146338101MY

Nurhazwani Hamid (Penang) qty=2 / EF243536009MY

Norhisyam Sharie (Kabong, Sarawak) qty=2 / LE146338129MY

28/2/14

Norlizah Md Nasir (Bukit Rambai, Melaka) qty=1 / EF243535374MY

Khuzaimah Ahmad (Serian, Sarawak) qty=10 / LE146338150MY

Khairulhelmi Maharani (Lumut, Perak) qty=5 / EF243535462MY

Faizah Hussin (Mentakab, Pahang) qty=5 / EF243535215MY

Md Salim Md Hanapiah @ Manap (Putrajaya) qty=1 / EF243535476MY

Noor Azlan Mohd Bardan (Kluang, Johor) qty=1 / EF243535224MY

27/2/14

Mohd Aisamuddin (Serian, Sarawak) qty=10 / LE146338185MY

Khairulhelmi Maharani (Lumut, Perak) qty=5 / EF243535153MY

Hassan Ali (Sarikei, Sarawak) qty=5 / LE146338194MY

Mohamad Burhan (Kulim, Kedah) qty=1 / LE146338217MY

26/2/14

Isaac Joques Morris Abah (Kota Kinabalu, Sabah) qty=3 / LE146338265MY

Nurul Imzan Lokiman (Rawang, Selangor) qty=2 / EF228827636MY

25/2/14

Mohd Syizwan Jamawi (Kuala Selangor, Selangor) qty=3 / EF228827812MY

Rusmawati Syukur (Bayan Lepas, Pulau Pinang) qty=4 / EF228827826MY

24/2/14

Roslan Yaakub (Besut, Terengganu) qty=10 / EF228909750MY

Lim Woei Juang (Bedong, Kedah) qty=5 / EF228909746MY

Ifa Noor Liana Abdul Halim (Masai, Johor) qty=2 / LE146338591MY

Mohd Faizal Nazaludin (Johor Bahru, Johor) qty=2 / LE146338605MY

Norazimrey Azizi (Kajang, Selangor) qty=1 / LE146338614MY

21/2/14

Shahrul Nizam (Batu Pahat, Johor) qty=1 / LE146338659MY

20/2/14

Ifarozila Tangah (Endau, Johor) qty=2 / LG177701170MY

Norhisyam Sharie (Kabong, Sarawak) qty=5 / LG177701197MY

Azhar Dagang (Dungun, Terengganu) qty=10 / LE146338702MY

 

Selasa, 18.2.2014

Stok SIM sudah sampai. Anda boleh order seperti biasa

--------------------------------------------

PENGUMUMAN PENTING : Disebabkan pembelian kad SIM diluar jangkaan dan kilang tak sempat keluarkan order baru sebelum CNY, HQ telah kehabisan SIM pada hari Jumaat (7.2.2014). Stok baru dijangka hanya akan sampai paling awal pd 18/2/2014 atau pada 20/2/2014 atau mungkin sedikit lewat. Oleh itu, sila JANGAN BANK IN untuk beli SIM sehingga tarikh yang akan saya maklumkan di ruangan ini nanti.

8/2/14

Nasib Enting (Rawang, Selangor) qty=2 / LG176071044MY

7/2/14

Simon Ronald Kolop (Sandakan, Sabah) qty=8 / LE141029987MY

Tajudin Sahanan (Johor Bahru, Johor) qty=5 / LG176071129MY

Tajudin Sahanan (Johor Bahru, Johor) qty=3 + 1 buku + 1 fliers / LK104786205MY

Kiah Anak Sakudan (Sibu, Sarawak) qty=5 / LK104786191MY

6/2/14

Kiah Anak Sakudan (Sibu, Sarawak) qty=10 / LE141029956MY

Nurulhuda Yusuf (Sibu, Sarawak) qty=10 + 4 buku / LK104786497MY

Nurulhuda Yusuf (Sibu, Sarawak) qty=6 / LK104786506MY

Mat Azhar Ashari (Putrajaya) qty=4 / LG176071954MY

Hazmi Beruntong (Kuching, Sarawak) qty=2 / LG176071115MY

Johan Sawajaan (Semporna, Sabah) qty=1 / LG176071968MY

4/2/14

James Ait (Telupid, Sabah) qty=6 / LG176072265MY

Muhamad Sukri Zainuddin (KL) qty=2 / LG176072257MY

Kiah Anak Sakudan (Sibu, Sarawak) qty=1 / LG176072274MY

Nurulhuda Yusuf (Sibu, Sarawak) qty=10 + 4 buku / LK104857975MY

Nurulhuda Yusuf (Sibu, Sarawak) qty=6 / LK104857953MY

Nurulhuda Yusuf (Sibu, Sarawak) qty=6 / LK104857967Y

3/2/14

Tajudin Sahanan (Johor Bahru, Johor) qty=2 / LG176071804MY

Muhammad Aiman Amirul Hakimi Abdulla (Kuala Pilah, Negeri Sembilan) qty=4 / LG176071818MY

Johan Sawajaan (Semporna, Sabah) qty=1 / LG176071821MY

30/1/14

Nasib Enting (Rawang, Selangor) qty=3 / LG176072190MY

Mat Azhar Ashari (Putrajaya) qty=1 / LG176072209MY

29/1/14

Mat Isa Sajiman (Kuala Kubu Bharu, Selangor) qty=2 / LG178306224MY

28/1/14

Ibrahim Jack (Kuching, Sarawak) qty=10 + 1 buku / LD173470895MY

James Ait (Telupid, Sabah) qty=6 / LG178304634MY

Lokman Mohd Alimi (Mersing, Johor) qty=4 / LG178304617MY

27/1/14

Rosli Hussin (Kuala Rompin, Pahang) qty=1 / LG178304651MY

Mohamad Raziff Mat Taib (Kota Bahru, Kelantan) qty=2 / LG178304679MY

Norehan Badari (Bandar Baru Sentul, KL) qty=4 / LG178304705MY

Saifie Kasyfie Saifuldin (Bangsar, KL) qty=1 / LG178304740MY

Norhisyam Sharie (Kabong, Sarawak) qty=2 + 1 buku / LE140962591MY

25/1/14

Caroline Anjee (Kuching, Sarawak) qty=2 / LG178304767MY

24/1/14

Mazrulnizat Hj Marzuki (KL) qty=1 / LG178304824MY

Ahmad Zaharuddin Zakaria (Kuala Terengganu) qty=2 / LG178280195MY

22/1/14

Hazmi Beruntong (Kuching, Sarawak) qty=1 / LG178280677MY

21/1/14

Azhar Dagang (Dungun, Terengganu) qty=1 / LG178280782MY

20/1/14

Faizah Hussin (Mentakab, Pahang) qty = 2 / LG178280840MY

Hazmi Beruntong (Kuching, Sarawak) qty=2 / LG178306105MY

Ahmad Zaharuddin Zakaria (Kuala Terengganu, Terengganu) qty=1 / LG178306096MY

18/1/14

Tazrina Dapituan (Telupid, Sabah) qty=1 / LG178280836MY

16/1/14

Fikri Ilman Khamaruzaman (Padang Serai, Kedah) qty=1 / LG176069261MY

Sharifah Hasiah Wan Bujang (Kuching, Sarawak) qty=1 / LG176069275MY

Siti Norhayati Md Daud (Rawang, Selangor) qty=1 / LG178280703MY

15/1/14

Mohd Aisamuddin (Sarawak) qty=2 / LG178306255MY

Mazrulnizat Hj Marzuki (Kuala Lumpur) qty=1 / LG178306269MY

Mohd Fairus Ramli (Baling, Kedah) qty=1 / LE147282307MY

Hii Hung Yien (Bintulu, Sarawak) qty=3 / LG175932935MY

James Ait (Telupid, Sabah) qty=4 / LG175932927MY

13/1/14

Muhammad Shadiq Rahman (Johor Bahru, Johor) qty=1 / LG175933009MY

Hazmi Beruntong (Kuching, Sarawak) qty=3 / LG175932958MY

10/1/14

Andreas John Ronald Kolop (Kota Kinabalu, Sabah) qty=1 / TRACKG NO: LG175933896MY

Suhaimi Hamzah (Labis, Johor) qty=1 / TRACKG NO: LG175932771MY

8/1/14

Simon Ronald Kolop (Sandakan, Sabah) qty=5 / TRACKG NO: LG175933817MY

Andreas John Ronald Kolop (Kota Kinabalu, Sabah) qty=1 / TRACKG NO: LG175933803MY

Sharifah Hasiah Wan Bujang (Kuching, Sarawak) qty=1 / TRACKG NO: LG175932825MY

7/1/14

Sharifah Hasiah Wan Bujang (Kuching, Sarawak) qty=1 / TRACKG NO: LG176022370MY

Norhisyam Sharie (Kabong, Sarawak) qty=1 / TRACKG NO: LG176022445MY

6/1/14

Nur Raziah R. Azmi (Kluang, Johor) qty=1 / TRACKG NO: LG176022508MY

3/1/14

Hazlina Hassan (Kunak, Sabah) qty=1 / TRACKG NO: LG167898923MY

2/1/14

Mohd Aisamuddin (Sarawak) qty=1 REPL CARD / TRACKG NO: LG17898778MY

Vilnayati Donatus Bala (JB, Johor) qty=2 / TRACKG NO: LG167898781MY

 

 

SELAMAT TAHUN BARU 2014. MOGA TAHUN 2014 BAKAL MENJADI TAHUN BERSEJARAH DALAM MENINGKATKAN KUALITI KEHIDUPAN KITA. Tone Excel Terbaik!

 

31/12/13

Nor Azman Manshor (Sungai Petani, Kedah) qty=1 / TRACKG NO: LG176022410MY

30/12/13

Ahmad Idil Jahilun (Pulau Pinang) qty=1 / TRACKG NO: LG176022349MY

Saiful Azhar Bahari (Muadzam Shah, Pahang) qty=2 / TRACKG NO: LG176022352MY

Mohd Fauzi Shafii (Ipoh, Perak) qty=2 / TRACKG NO: LG176022406MY

26/12/13

Simon Ronald Kolop (Sandakan, Sabah) qty=5 / TRACKG NO: LG168032429MY

Muhammad Hazmi Hanif Bin Roslan (KL) qty=1 / TRACKG NO: LG167899243MY

24/12/13

Nor Azani Saifi (Kuantan, Pahang) qty=5 / TRACKG NO: LG167898849MY

23/12/13

Nur Atikah Harun (Kajang, Selangor) qty=1 / TRACKG NO: LG168032358MY

21/12/13

Mohd Zabidi Zakariah (Seberang Perai Utara, Pulau Pinang) qty=1 / TRACKG NO: LG168030754MY

20/12/13

Zulkhairi Hasan Abrar (Presint 14, Putrajaya) qty=5 / TRACKG NO: LG168033472MY

Mohd Aisamuddin(Kch, Sarawak) qty=2 / TRACKG NO: LG168030771MY

Nasib Enting (Komtar, Pulau Pinang) qty=1 / TRACKG NO: LG168032225MY

18/12/13

Nor Azani Saifi (Kuantan, Pahang) qty=5 / TRACKG NO: LG168032327MY

17/12/13

Juliana Mohd Nadzri (Klang Selangor) qty=1 / TRACKG NO: LG168032199MY

Rozana Doroah (Taman Bukit Cheng, Melaka) qty=10 / TRACKG NO: LE138717164MY

16/12/13

Dayang Syuhana (Kangkar Pulai, Johor) qty=3 / TRACKG NO: LG168032106MY

Mohd Fauzi Shafii (Ipoh, Perak) qty=2 / TRACKG NO: LE139026409MY

Mohd Aisamuddin (Kuching, Sarawak) qty=2 / TRACKG NO: LG168032097MY

13/12/13

James Aik (Telupid, Sabah) qty=2  / TRACKG NO: LG168032083MY

12/12/13

Haryanti Saedon (Pasir Gudang, Johor) qty=3  / TRACKG NO: LG168032018MY

Mohammad Hafiz Idris (Bagan Serai, Perak) qty=1  / TRACKG NO: LG168032004MY

10/12/13

Nurfairuz Nabilah  (Klang, Selangor) qty=1  / TRACKG NO: LG168033296MY

Mohd Muaz Ahmad  (Rawang, Selangor) qty=1  / TRACKG NO: LG168033251MY

9/12/13

Rozita Saedon  (Kota Tinggi, Johor) TRACKG NO: LG176230219MY

Mohammad Hafiz Idris  (Bgn Serai, Perak) qty=2 / TRACKG NO: LG176232767MY

4/12/13

Zulkhairi Hasan Abrar (Putrajaya) qty=2 / TRACKG NO: LE147675388MY

Hazmi Beruntong (Kuching, Sarawak) TRACKG NO: LE147675391MY

Siti Aminah Mohd Azam (Teluk Intan, Perak) qty=2  / TRACKG NO: LE147675386MY

3/12/13

Mohamad Hafiz Idris (Bagan Serai, Perak) qty=2  / TRACKG NO: LE147675326MY

2/12/13

Nor Azani Saifi (Kuantan, Pahang) TRACKG NO: LE147675357MY

Hasnizam Hashim (Sepang, Selangor) TRACKG NO: LE147675480MY

1/12/13

Haryati Saedon (Pasir Gudang, Johor) TRACKG NO: LE147675502MY

30/11/13

Abd Hashim Maswadie (KL) TRACKG NO: LE147677185MY

29/11/13

Aisamuddin (Kuching) qty=2 / TRACKG NO: LE141388392MY

28/11/13

Caroline Anjee (Petrajaya, Sarawak) qty=2 / TRACKG NO: LE141103988MY

25/11/13

Mohamad Hafiz Idris (Bagan Serai, Perak) qty=2 / TRACKG NO: LE141102568MY

21/11/13

Zawawi Mohd Noor (Seremban, N9) qty=5 / TRACKG NO: LE141104921MY

18/11/13

Norhayati Effendi (Penang) qty=1  / TRACKG NO: LE141104674MY

Maradona anak Achang (Alor Setar, Kedah) qty=1  / TRACKG NO: LE141102846MY

15/11/13

Normah bt Aman (Klang, Selangor) TRACKG NO: LE141102925MY

14/11/13

Immy ak Lugon (Bayan Lepas, Penang) TRACKG NO: LE141102744MY

13/11/13

Mohd Hasry A Hamid (JB, Johor) qty=2 / TRACKG NO: LE141103055MY

11/11/13

Zawawi Mohd Noor (Seremban, N9) qty=5  / TRACKG NO: LE147675034MY

Al-Afiq Albukhary (KL) qty=1  / TRACKG NO: LE147675048MY

8/11/13

Amir Albaihaqie (KB, Kelantan) TRACKG NO: LE141104303MY

5/11/13

Mohamad Hafiz bin Idris (Bagan Serai, Perak) TRACKG NO: LE147675618MY

1/11/13

Md Nizlan Mohd Adnan (Klang, Selangor) qty=1   / TRACKG NO: LE14766468MY

31/10/13

Intan Norshakila(Tlk Panglima Garang,Selangor ) qty=1  / TRACKG NO: LE147676803MY

Abang Nor Hamzah (Sibu, Sarawak) qty=2  / TRACKG NO: LE147676803MY

28/10/13

Zainuddin Hashim (Tlk Panglima Garang, Selangor ) qty=1  / TRACKG NO: LE13902517MY

Supen Lee (Kota Samarahan, Sarawak ) qty=3  / TRACKG NO: LE139025425MY

Menjejaki penghantaran SIM TuneTalk ToneExcel

Track and Trace Poslaju Tracking Number. Masukkan Tracking No. (contoh : LE147675357MY) , kemudian klik "Track"

ATAU

Hubungi Pos Malaysia di talian 1300300300 dan berikan TRACKING NO kepada mereka (Contoh:LExxxxxxxxMY)

 


Tone Excel dikuasakan oleh TuneTalk

Dapatkan segera sim kad TuneTalk ToneExcel untuk menjana pendapatan pasif sekarang juga

Scan QR Code


join Tone Excel segera


Penafian : Laman web ini adalah laman web peribadi ahli Program Toneexcel Wow yang dikuasakan oleh Tune Talk dan bukannya laman rasmi syarikat Tune Talk atau Tone Excel Sdn Bhd. Oleh itu, maklumat yang terdapat di dalam laman web ini tidak semestinya sama dengan maklumat yang dipaparkan oleh kedua-dua syarikat berkenaan. Harap maklum.

Toneexcel WOW sebagai landasan penjanaan pendapatan pasif berterusan paling mudah di Malaysia

A Service Center of

Tone Excel WOW pencetus revolusi pendapatan pasif melalui penggunaan telefon bimbit